۲۲ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۰۴

لیگ برتر نوجوانان كشور/

فولاد خوزستان با گلباران كردن سپاهان قهرمان شد

فولاد خوزستان با گلباران كردن سپاهان قهرمان شد

اهواز - تیم فوتبال فولاد خوزستان با گلباران كردن تیم سپاهان اصفهان با اقتدار بر سكوی قهرمانی لیگ برتر نوجوانان كشور دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز شنبه در آخرین دیدار از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های ایران، تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در استادیوم صنایع فولاد اهواز به مصاف هم رفتند تا قهرمان این دوره رقابت های از دل این مسابقه بیرون بیاید.

دو تیم پیش از انجام این مسابقه، در امتیازات، تفاضل گل، گل زده و گل خورده با یکدیگر برابر بودند و این دیدار حکم فینال را برای فولاد و سپاهان داشت. دیداری که با شاهکار نوجوانان خوزستانی و پیروزی چهار بر صفر آن ها به پایان رسید تا اولین جام قهرمانی در سال 94 نصیب فوتبال دیار کارون شود.

شاگردان موسی سواری در طول 90 دقیقه با ارائه یک بازی هماهنگ و سراسر تهاجمی باعث به وجد آمدن تماشاگرانی شدند که در هوای غبارآلود اهواز به استادیوم صنایع فولاد رفته بودند تا از پسران سرخ پوش فوتبال خوزستان در برابر تیم نامدار اصفهانی حمایت کنند.

یوسف کی شمس، مهاجم خوزستانی تیم نوجوانان فولاد، ستاره این میدان حساس بود که هت تریک کرد و به تنهایی سه گل به تور دروازه سپاهان دوخت. امید صیدالی هافبک سرخ پوشان نیز یک گل به ثمر رساند تا سنگین ترین باخت تیم نوجوانان سپاهان در تاریخ 13 ساله فوتبال لیگ نوجوانان ایران ثبت شود.

اعضای تیم قهرمان در خاتمه این بازی تماشایی جام قهرمانی را بالای سر بردند و جشن قهرمانی را در استادیوم صنایع فولاد برگزار کردند.

در پایان این دیدار جام قهرمانی در حضور مقاماتی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از جمله بهروان و عبدی، سویلمی (مدیر آکادمی فولاد)، اژدری زاده (مدیر عامل فولادنوین) به محمود صالحی (سرپرست تیم نوجوانان فولاد) تحویل داده شده و جشن قهرمانی و شادی در بین اعضای این تیم و تماشاگران حاضر در زمین اختصاصی فولاد خوزستان شکل گرفت.

کد خبر 2531095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha