۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳

مهر گزارش می دهد؛

آخرین تغییر ات ساختاری تشکیلات قضایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح

آخرین تغییر ات ساختاری تشکیلات قضایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح

معاون نظات و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ساختار جدید تشکیلات قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح متناسب با قانون جدید آیین دادرسی کیفری طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود صفری معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح در این باره اعلام کرد: در ساختار جدید در مجموع ۳۴۵ پست قضایی اضافه شده و میزان پست های قضایی از ۶۹۳ پست به ۱۰۳۸پست افزایش یافته است.

وی گفت: پست های جدید شامل: ۲۸ معاون قضایی، ۵۱ رئیس شعبه  دادگاه تجدیدنظر و ۱۰۲ مستشار شعب دادگاه تجدید نظر است. همچنین ۱۳۲ مستشار برای شعب دادگاه نظامی یک و ۳۲ دادرس علی البدل ویژه دادگاه تجدیدنظر پیش بینی شده است.

معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که در ساختار جدید بنا نیست به کادر قضایی اضافه شود، گفت: همه استان ها باید خودشان را با وضعیت جدید مطابقت دهند و قضات مورد نیاز خود را در بخش تجدیدنظر از دادگستری استان یا به صورت مأمور از استان همجوار تأمین کنند.

معاون نظارت و بازرسی بر نظارت مستمر بر عملکرد قضات در سامانه مدیریت پروندها «سمپ» تأکید کرد و افزود: تمام فعل و انفعالات پرونده ها باید در این سامانه ثبت شود، این شاخص در ارزیابی ها گنجانده شده و کسانی که خوب عمل کنند تشویق و کسانی هم که بد عمل میکنند، تذکر می گیرند.

وی از بازنگری طرح ارزشیابی کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد و گفت: برای اینکه  ارزیابی ها ادراکی و ذهنی نباشد با  بازنگری صورت گرفته کاربرگ های ارزیابی برای همه کارکنان  و تمامی پست ها طراحی و از ویژگی های فردی تا وظایف شغلی در آن گنجانده شده است. نتیجه این ارزیابی ها در سوابق افراد درج و هر نوع اظهار نظر درباره ارتقاء و سایر تصمیمات راجع به آنان بر اساس این ارزیابی ها صورت می گیرد.

کد خبر 2533819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha