۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۵۷

نمایشگاه کتاب لندن کلید خورد

نمایشگاه کتاب لندن کلید خورد

نمایشگاه کتاب لندن ۲۰۱۵ از دیروز دور جدید فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بوک نیوز، نمایشگاه کتاب لندن به عنوان یک رویداد مهم بین المللی در زمینه کتاب از دیروز ۱۴ آوریل درهایش را به روی عموم گشود.

این نمایشگاه سه روز امسال نیز مثل هر سال به روی همه کتاب ها، کمیک ها، رمان‌های گرافیکی، کتاب‌های دیجیتال و دیگر آثار مکتوب گشوده است.

این نمایشگاه در کنار نمایش کتاب، سمینارها و کنفرانس‌های متعددی برگزار می‌کند و نشست‌های مختلف در این رویداد میزبان کارشناسان و متخصصان حوزه کتاب است.

سال پیش نمایشگاه کتاب لندن چهلمین و سومین سال برگزاری‌اش را پشت سر گذاشت و میزبان ۱۶۰۰ کمپانی کتاب از سراسر جهان بود.

این نمایشگاه که فردا (پنج شنبه ۱۶ آوریل) به کار خود خاتمه می‌دهد، در لندن المپیا، محل برگزاری بازی‌های المپیک برگزار می‌شود.

کنفرانسی درباره ابزارها و الگوریتم توزیع و تحلیل سیستم ، کنفرانس اروپایی برای تمرین در زمینه نرم‌افزارها، کنفرانس مدیریت‌ها و آموزه‌های امنیت و اعتماد در حوزه کتاب، کنفرانس بین‌المللی درباره بنیادهای تالیف از جمله نشست‌های متعدد این رویداد فرهنگی هستند.

امسال مکزیک به عنوان کشور مرکز بازار در نمایشگاه کتاب لندن ۲۰۱۵ شرکت دارد و پس از آن بریتانیا در دور بعدی نمایشگاه کتاب گوادالاخارا حضور می‌یابد.

سال پیش این نمایشگاه میزبان ۳۰ هزار بازدیدکننده بود که برای آخرین بار در مرکز ارلز کورت برپا شد. امسال دهکده المپیک لندن، میزبان نمایشگاه کتاب لندن است. این مرکز با وسعت ۴۲ هزار متر مربع مکان مناسبی برای میزبانی جمع کثیری از دست اندرکاران صنعت نشر است که از سراسر جهان راهی این مرکز می‌شوند.  

کد خبر 2534978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha