۲۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۸:۰۳

آیت الله علما:

مسئولان تلاش ویژه ای برای رفع مشکلات استان کرمانشاه داشته باشند

مسئولان تلاش ویژه ای برای رفع مشکلات استان کرمانشاه داشته باشند

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکلات استان از جمله بیکاری، خواستار تلاش و توجه ویژه مسئولان برای رفع این مشکلات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما عصر چهارشنبه در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با نخبگان استان کرمانشاه که در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن خیر مقدم به آقای لاریجانی از حضور وی در مراسم یادواره شهدای شهرستان کرمانشاه قدردانی کرد.

وی خواستار توجه مسئولان به رفع مشکلات مردم استان کرمانشاه شد و افزود: این استان از ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف برخوردار است که باید به بهترین شکل مطلوب از آنها استفاده کرد.

آیت الله علما به مشکل بیکاری در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: باید با تلاش مضاعف و با همدلی در راستای رفع این مشکل و ایجاد اشتغال جوانان گام برداریم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به حضور تاثیر گذار ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: هم اکنون تمامی قدرت های دنیا با ایران بر سر میز مذاکره نشسته اند که این نشان دهنده عظمت ایران اسلامی است.

وی شهدا را به عنوان نماد ایستادگی و استقامت معرفی و خاطر نشان کرد: اقتدار و عزت امروز کشور با جان فشانی و ایثارگری جوانان این مرز و بوم به دست آمده که باید حافظ و پاسدار آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین به انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت موجب توسعه کشور شده و نقشه های دشمنان برای فاصله انداختن میان مردم و نظام را نقش بر آب خواهد کرد.

آیت الله علما در پایان بر لزوم وحدت و همدلی جهان اسلام در شرایط حساس کنونی تاکید و آن را رمز غلبه بر توطئه های دشمنان عنوان کرد.

کد خبر 2535231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha