۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲

سردار نقدی:

ایران جایگاه ویژه ای در عدالت خواهی جهانی پیدا کرده است

ایران جایگاه ویژه ای در عدالت خواهی جهانی پیدا کرده است

تبریز- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به توفیق الهی ایران جایگاهی ویژه در عدالت خواهی جهانی پیدا کرده و به عنوان الگوی بسیاری از مردم عدالتخواه درآمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نقدی پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: از پشت خنجر زدن ها و فراهم کردن زمینه برای دشمن، کار را برای ما مشکل می کند، اما آینده انقلاب امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه در ایام سرنوشت سازی با دشمنی های سنگین علیه انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: جنایات کودک کشی و کشتن زنان بی دفاع به دست مستکبران در یمن، عراق و سوریه رایج شده است و تمام این حوادث مخصوصا کودک کشی در یمن نشان دهنده توحش آمریکا و عربستان می باشد.

نقدی ادامه داد: شورای به اصطلاح امنیت یا همان شورای ناهمسازی قطعنامه صادر می کند که منافع آمریکا و ظالمان و ستمگران تامین شود و قانون حاکم بر شورای امنیت و آمریکا این است که چپاول گر ظالم پیروز شود.

وی افزود: دنیا و ملت های مظلوم دنیا به دنبال مامن آرامی هستند که مدافع آنها باشد، ملت ها جمهوری اسلامی را نکته امید و تکیه گاه و مدافع آنان می داند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی بی انصافی ها در خصوص ایران گفت: سخنرانی ولی امر مسلمانان در حسینیه امام خمینی(ره) را دخالت می نامند اما بمباران یمن و غزه  و کودک کشی را دخالت نمی دانند.

وی اظهار کرد: به قول سید حسن نصرالله ایران به طور طبیعی و به خاطر دخالت های شما دفاع می کند.

سردار نقدی ادامه داد: به توفیق الهی ایران جایگاهی در عدالت خواهی جهانی پیدا کرده است و جایگاه عدالتخواهی بسیار سخت نگران کننده است و ما باید به الگوی صحیح عدالت خواهی برسیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برخی عملیات تروریستی در کشور اظهار داشت: پازل کسانی که در زاهدان و شیراز و کردستان عملیات تروریستی انجام می دهند به آمریکا و سلطنت طلب ها  و منافقین ختم می شود،  جنگ دشمن در عرصه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی علیه ایران بی سابقه و بی نظیر است.

وی ادامه داد: همه دشمنی ها علیه ایران در حالی است که در پاکستان و کشمیر و یمن و بسیاری از مناطق عکس رهبری در خانه ها دیده می شود.

نقدی در خاتمه با بیان اینکه مکان های حساسی مثل تبریز در مبارزه علیه استکبار تعیین کننده است، اظهار کرد: ما باید به دنبال شهید باکری و ستارخان سال ۹۴ باشیم.

کد خبر 2535464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha