۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷

امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

نتیجه جنگ یمن بر روی زمین مشخص می شود

نتیجه جنگ یمن بر روی زمین مشخص می شود

ری- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهاجم هوایی عربستان سعودی به یمن گفت: نتیجه این جنگ بر روی زمین مشخص می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه سرتیپ احمدرضا پوردستان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در حرم مطهر امام راحل با تشریح تحولات اخیر منطقه به حمله عربستان سعودی به یمن اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم حمله هوایی عربستان سعودی به یمن، باید توجه داشت که نتیجه این جنگ در هوا مشخص نخواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: کشور یمن دارای نیروی زمینی قوی است به همین خاطر نتیجه این جنگ بر روی زمین مشخص می شود.

وی با اشاره به شکست خوردن عربستان سعودی در تهاجم به کشور یمن ادامه داد: ملت یمن در تاریخ نشان داده که مردم فداکار و بزرگی هستند و این از عرق ملی دینی آنان سرچشمه می گیرد.

پوردستان اضافه کرد: تهاجم عربستان سعودی به یمن با شکست مواجه خواهد شد و آثار آن در طول دو هفته گذشته به وضوح قابل مشاهده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از حضور بخشی از دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که به تازگی رونمایی شده است در رژه ۲۹ فروردین ماه خبر داد و گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در رژه ۲۹ فروردین ماه ۵ دستاورد اخیر خود را که طی روزهای اخیر رونمایی شده ‌را در رژه ۲۹ فروردین ماه به نمایش می‌گذارد.

وی در ارتباط با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش‌های آخر این نیرو پاسخ داد: آخرین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی در یک رزمایش واقعی مورد آزمایش قرار گرفته و پس از آن به تولید انبوه می‌رسد.

گفتنی است صبح امروز پنجشنبه و همزمان با در پیش بودن روز ارتش، فرماندهان نیروی هوایی، دریایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در حرم امام راحل با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

در این مراسم علاوه بر فرماندهان نیروی هوایی، دریایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نماینده ولی فقیه در ارتش و جمعی از افسران و کارکنان ارتش با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، یاد و خاطره بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و بر ادامه یافتن مسیر و راه امام خمینی(ره) تأکید کردند.

کد خبر 2535492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha