۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۰۴

معصومه آباد به تماشای «پاییز» نشست

معصومه آباد به تماشای «پاییز» نشست

نمایش «پاییز» به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی‌مرند شب گذشته میزبان معصومه آباد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه آباد که هم اکنون عضو شورای شهر است، شب گذشته چهارشنبه ۲۶ فروردین پس از تماشای «پاییز» درباره این نمایش گفت: «پاییز» اثر بسیار فاخر و زیبایی بود ضمن این‌که وقت بهینه‌ای از تماشاگر را به خودش اختصاص می‌داد.

وی که خود نویسنده خاطرات اسارتش در کتابی به نام «من زنده‌ام» هست، درباره تاثیرگذاری نمایش به حرف‌هایش اضافه کرد: پیام اثر پیام خوبی بود. یعنی در واقع محاوره دو نسل بود؛ نسلی که خاطره گذشته را بازخوانی می‌کند و نسلی که از خاطرات گذشته فاصله گرفته و نمی‌خواهد به گذشته رجوع کند. همه این‌ها در امتداد یک زمان است.

معصومه آباد نمایش پاییز

آباد با ذکر این مساله که امروز ما حاصل گذشته ماست این‌طور به حرف‌هایش پایان داد: ما از حاصل گذشته‌مان اندوخته بر می‌داریم و از آن برای آینده استفاده می‌کنیم. در واقع «پاییز» هم یک مدار پیوسته است که دیروز، امروز و فردا را به هم متصل می‌کند و ما می‌توانستیم در مدت زمان ۸۰ دقیقه‌ همه این حوادث را در دیالوگ‌های بسیار دقیق مشاهده کنیم.

کتاب «من زنده ام» معصومه آباد بیش از شصت بار به چاپ رسیده است. در این بازدید خانواده آباد هم او را همراهی کردند. نمایش «پاییز» هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار شمس به نشانی موحد دانش، کوچه نیلوفر، پلاک ۳ روی صحنه می‌رود.

کد خبر 2535570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha