۲۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰

درخواست دوستداران حیوانات برای مجازات عاملین سگ کشی اخیر شیراز

درخواست دوستداران حیوانات برای مجازات عاملین سگ کشی اخیر شیراز

شیراز – دوستداران حیوانان استان فارس خواستار برخورد و مجازات عاملین سگ کشی اخیر در شیراز شدند و مدیر کل محیط زیست فارس نیز اعلام کرد که موضوع سگ کشی را مورد پیگیری قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پس انتشار فیلم سگ کشی با با یک نوع ماده در فضای مجازی و اینکه عنوان شده این کار در شهرک صنعتی شیراز اتفاق افتاده  گروهی از دوستداران حیوانان استان فارس از صبح امروز در مقابل ساختمان محیط زیست استان فارس جمع شدند.

این تجمع سکوت، از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و دستداران حیوانان تابلوهایی در دست داشتند که بر روی آن جملاتی در خصوص حمایت از حیوانات و اینکه زمین جایی برای حیوانات و انسانها است نوشته شده بود.

پس از گذشت دقایقی از شروع تجمع مدیر کل محیط زیست فارس نیز در میان این جوانان حاضر شد و آنها را برای گفتگو به داخل ساختمان دعوت کرد و با اینکه معترضین درخواست داشتند تنها نمایندگان آنها صحبت کنند ابراهیمی کارنامی قبول نکرد و از تمامی حاضرین دعوت کرد تا با حضور در جلسه سخنان و نظرات خود را عنوان کنند.

هرگونه برخورد غیر قانونی را محکوم می کنیم

مدیر کل محیط زیست استان فارس بعد از شنیدن درخواست دوستداران محیط زیست در پاسخ به خواسته های دوستداران و حامیان حیوانات، گفت: از روز گذشته که این موضوع را متوجه شده ام دستور پیگیری داده و در حال حاضر نیز بررسی این فیلم را مد نظر قرار داده ایم.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی تاکید کرد: قانون برای تمامی موارد دستور مشخص دارد که در این راستا باید دید مسئولیت جمع آوری و از بین بردن سگ های خیابانی به چه ارگانی واگذار شده است.

وی یادآور شد: به طور حتم سازمان محیط زیست استان فارس با اینگونه رفتارها مخالف است و به شدت پیگیری شناسایی مسئولین این کار را انجام خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست استان فارس تصریح کرد: به طور حتم در قانون اینگونه کشتار سگ تعریف نشده و حال باید دید سازمان و یا نهاد مسئول جمع آوری سگهای ولگرد طبق قانون اینگونه رفتار را انجام داده و یا اینکه افرادی به طور خود مختار روش کاری را برگزیده اند.    

کد خبر 2535610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha