۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۵

کریمی در گفتگو با مهر:

آذرخودروی قم صدرنشینی خود را در سوپرلیگ کاراته تثبیت کرد

آذرخودروی قم صدرنشینی خود را در سوپرلیگ کاراته تثبیت کرد

قم - سرپرست تیم کاراته آذرخودروی قم گفت: تیم کاراته آذرخودروی قم با ۳ پیروزی در آغاز دور برگشت سوپرلیگ کاراته کشور صدرنشینی خود را در این مسابقات تثبیت کرد.

مهدی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دیدارهای هفته نخست از دور برگشت سوپرلیگ کاراته کشور در حالی برگزار شد که تیم آذرخودروی قم توانست کماکان جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی حفظ کند.

وی افزود: آذرخودروی قم در هفته آغازین دور برگشت ابتدا در مصاف با برق هرمزگان ۲۶ بر یک به برتری رسید و سپس در حالی که قرار بود برابر شهید ستاری قرچک قرار بگیرد، شهید ستاری در این مسابقه حاضر نشد تا آذرخودرو ۲۸ بر صفر پیروز شود.

سرپرست تیم کاراته آذرخودروی قم گفت: سومین مسابقه تیم آذرخودرو برابر تیم آوای رزم تهران برگزار شد که آذرخودرو در این مسابقه با اقتدار ۲۸ بر صفر حریف خود را شکست داد و با کسب ۹ امتیاز از ۳ بازی، جمع امتیازات خود را از عدد ۲۴ به ۳۳ ارتقا داد.

کریمی بیان داشت: با توجه به این ۳ پیروزی، آذرخودرو در جدول رده بندی با فاصله‌ای ۶ امتیازی نسبت به مناطق نفت خیز جنوب صدرنشین است و شکست تیم دانشگاه آزاد در مسابقات این هفته برابر مناطق نفت خیز جنوب کار آذرخودروی قم را برای کسب عنوان قهرمانی آسانتر کرده است.

وی عنوان کرد: تیم دانشگاه آزاد با یک مسابقه کمتر ۲۴ امتیاز به دست آورده و در رده سوم است و تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۲۷ امتیاز دوم است و این تیم‌ها نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان آذرخودرو هستند و پس از این ۳ تیم، تیم‌هایی چون شهرداری سیرجان و برق هرمزگان قرار دارند.

سرپرست تیم کاراته آذرخودروی قم تصریح کرد: در ترکیب تیم آذرخودرو در مسابقات این هفته کاراته کاهایی چون امیر مهدی‌زاده قهرمان آسیا و جهان، سجاد گنج‌زاده و محمد هادی داوودآبادی برای نماینده قم روی تاتامی رفتند.

کد خبر 2536442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha