۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰

یک خودرو با ۲۰ میلیون خلافی در قزوین توقیف شد

یک خودرو با ۲۰ میلیون خلافی در قزوین توقیف شد

قزوین- رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: مأموران پلیس راه جاده قدیم قزوین ـ تهران یک دستگاه خودرو پژو آردی را با ۲۰ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال خلافی توقیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، بهرام زینلی در این باره اظهارداشت: ماموران پلیس راه استان قزوین ـ تهران هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو پژو آردی را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

وی افزود: با استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو دارای ۸۱ فقره تخلف و ۲۰ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال خلافی است که برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین در ادامه اضافه کرد: این مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن دعوت رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: برابر تبصره ماده ۸، قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

دستگیری ۵ سارق با ۱۳ فقره سرقت در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۳ فقره انواع سرقت با دستگیری ۵ سارق در استان خبر داد.

سلمان امیری در این باره بیان کرد: در پی دستگیری سه سارق قطعات خودرو توسط مأموران کلانتری ۱۳ باهنر قزوین، سارقان در بازجویی تخصصی مأموران این کلانتری به ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرده و روانه زندان شدند.

وی افزود: همچنین مأموران این کلانتری در اقدامی دیگر یک سارق منزل را حین سرقت دستگیر کردند که سارق در بازجویی تخصصی مأموران به سرقت خود اعتراف کرده و روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ بازار قزوین نیز یک سارق را حین سرقت انباری دستگیر کردند که سارق در بازجویی تخصصی مأموران به سرقت این انباری اعتراف کرد.

این مسئول در پایان از شهروندان خواستار شد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 2536584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha