۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۰۰

آشتاب به مهر خبر داد:

کارگران نمونه لرستان تجلیل می شوند/ رونمایی از کتاب شهدای کارگر

کارگران نمونه لرستان تجلیل می شوند/ رونمایی از کتاب شهدای کارگر

خرم آباد - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تجلیل از کارگران نمونه این استان خبر داد.

علی آشتاب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته کارگر در لرستان اظهار داشت: یکی از برنامه های پیش بینی شده در این زمینه تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی در سطح استان لرستان است.

وی با اشاره به غبار روبی گلزار شهدا با حضور کارگران، کارفرمایان، تشکلهای کارگری، تعاونگران و ... استان لرستان عنوان کرد: همچنین حضور پر شور کارگران و کارفرمایان در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه های مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته کارگر در استان خواهد بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از برگزاری محافل انس با قرآن در واحدهای کارگری لرستان خبر داد و افزود: دیدار با خانواده های کارگران نمونه سرپرست خانوار، رونمایی از کتاب شهدای کارگر استان برای اولین بار با حضور مسئولان ملی و استانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته کارگر خواهد بود.

آشتاب همچنین از برگزاری همایش تجلیل از کارگران و کارگران بسیجی نمونه استان خبر داد و تصریح کرد: این همایش در همه شهرستانهای لرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از دیدار با کارگران بیمار بستری در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان خبر داد و بیان داشت: این برنامه نیز با حضور مدیران عضو شورای هماهنگی رفاه استان برگزار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی کارگران در سطح شهرستانهای مختلف استان خبرداد.

کد خبر 2536660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha