۲۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰

رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر معرفی شد

رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر معرفی شد

پلدختر - در مراسمی با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، حجت الاسلام سيد مصطفي حيات الغيب مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در منابع طبيعي و آبخيزداري لرستان، مسئول حراست این اداره کل و فرماندار پلدختر، عابدین میر دریکوندی به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر معرفی شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان ظهر شنبه در مراسم معارفه حفظ منابع طبیعی را وظیفه ملی و همگانی دانست و بر استفاده بهینه و مطلوب از این سرمایه ارزشمند تاکید کرد.

مهرداد بهاروندی با بیان این که مهمترین وظایف سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری حفظ و احیا و توسعه و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی است افزود: فرهنگ سازی در توسعه پایدار منابع طبیعی نقش مهمی دارد و مشارکت مردم در این راستا می تواند در گسترش، حفظ و احیا و بهره برداری مناسب از منابع طبیعی  تاثیر گذار باشد.

فرماندار پلدختر نیز بر حفاظت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: با توجه به  اینکه منابع طبیعی بخشی از انفال و سرمایه های ملی و خدادادی محسوب می شوند، صيانت و حمایت از این عرصه ها از ضروریات است.

قدرت اله ترابی نژاد بر تلاش و فرهنگ سازی در راستای فراهم کردن زمینه حفظ و احیاء منابع طبیعی تاکید کرد.

در ادامه مدیر کل منابع طبیعی لرستان از خدمات و تلاش های سیاوش میرزایی رئیس قبلی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر تقدیر و عابدین میردریکوندی را به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد.

عابدین میر دریکوندی رئیس جدید منابع طبیعی شهرستان پلدختر، نیرویی بومی شهرستان، دارای هشت سال سابق خدمتی، متولد سال ۱۳۵۹ دارای مدرک تحصیلی کارشناس حقوق بوده و مسئولیت حقوقی و حراست اداره منابع طبیعی شهرستان را در کارنامه خدمتی خود دارد.

کد خبر 2536730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha