۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰

عبدالملکی:

۵۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان باهفته معلم در نهاوند برگزار می‌شود

۵۰ عنوان برنامه فرهنگی همزمان باهفته معلم در نهاوند برگزار می‌شود

نهاوند - فرماندار شهرستان نهاوند گفت: همزمان با هفته معلم بیش از ۵۰ عنوان برنامه توسط ادارات مختلف و مراکز دانشگاهی نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امامعلی عبدالملکی پیش از ظهر یکشنبه در کمیته برگزاری هفته معلم شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: معلمان طلایه‌داران نهضت هدایت و تربیت در کشور هستند و از جایگاه ویژه‌ای در عرصه تربیت نسل نوجوان و جوان برخوردارند.

عبدالملکی گفت: امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت‌ ماه آغاز می‌شود که در این هفته بیش از ۵۰ عنوان برنامه‌ متنوع فرهنگی- ورزشی و اجتماعی توسط ادارات مختلف و مراکز دانشگاهی نهاوند در شهرستان نهاوند پیش‌بینی شده که در این هفته اجرا خواهد شد.

وی افزود: نواختن زنگ سپاس در مدارس سطح شهر، دیدار با امام جمعه و دیدار با فرهنگیان بازنشسته و خانواده شهدای فرهنگی و برپایی نمایشگاه کتاب آثار شهید مطهری از دیگر برنامه‌های هفته معلم این شهرستان است.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: دیدار و عیادت از همکاران فرهنگی بیمار و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری نمایشگاه شعر، مقاله خوانی و کتابخوانی با موضوع آثار شهید مطهری از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم در شهرستان نهاوند است.

امامعلی عبدالملکی از برگزاری جشن بزرگ ۱۳ رجب سالروز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) در مجتمع فرهنگی علیمرادیان نهاوند خبر داد و گفت: تمام دستگاه ها و ادارات مختلف از جمله شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و بخشداری باید تمام تلاش و امکانات خود را برای برپایی این جشن بزرگ بکار بگیرند.

عبدالملکی با تاکید بر اجرای برنامه های آموزش و پرورش با همدلی و همزبانی و پیشبرد اهداف، خواستار استفاده از پتانسیل و ظرفیت سایر دستگاه ها و ادارات و مشارکت اولیای محترم در بزرگداشت این هفته شد.

 

 

کد خبر 2537289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha