۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۳۰

اقوامی به مهر خبر داد؛

محکومیت۴۷ میلیارد ریال کم فروشی و گرانفروشی در آذربایجان غربی

محکومیت۴۷ میلیارد ریال کم فروشی و گرانفروشی در آذربایجان غربی

ارومیه- مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومت ۴۷ میلیارد ریالی کم فروشی و گرانفروشی اصناف متخلف استان طی سال گذشته خبر داد.

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه بالغ بر سه میلیارد ریال حکم جزای نقدی در رسیدگی به پرونده های تخلفاتی کم فروشی طی سال گذشته صادر شده است، افزود: در این راستا دو هزار و ۶۲۶ پرونده توسط قضات تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال حکم جزای نقدی در رسیدگی به پرونده های تخلفاتی گرانفروشی صادر شد، اظهار داشت: بر اساس گزارش بازرسان مجامع امور صنفی و سازمان صنعت ومعدن وتجارت برای  سه هزار و ۸۵۰ واحد صنفی پرونده تخلفاتی گرانفروشی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه همچنین بالغ بر شش میلیارد ریال حکم جزای نقدی در رسیدگی به پرونده های تخلفاتی فروش کالای تقلبی طی سال گذشته صادر شده، اعلام کرد: در این راستا نیز ۶۴۲ پرونده تخلفاتی فروش کالای تقلبی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود.

اقوامی از رسیدگی به ۵۳۲ فقره پرونده تخلفاتی توسط شعب سیار تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در طول ایام نوروز خبر داد و یادآور شد: در اجرای برنامه های طرح نظارتی ویژه نوروز از هزار و ۲۰ واحدصنفی توسط گشتهای سیار تعزیرات حکومتی بازرسی و برای ۶۵۶ واحد پرونده تخلفاتی تشکیل و حکم جزای نقدی به میزان ۹۰۸ میلیون ریال صادر شد.

کد خبر 2537450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha