۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹

علیرضا منصوریان:

پیشنهاد می کنم همه باشگاه ها از سیستم بدنسازی نفت استفاده کنند

پیشنهاد می کنم همه باشگاه ها از سیستم بدنسازی نفت استفاده کنند

سرمربی تیم فوتبال نفت به سایر تیم های حاضر در لیگ برتر پیشنهاد کرد از سیستم بدنسازی این تیم استفاده کنند تا به اهداف مورد نظرشان برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان که عصر امروز در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده بود ضمن بیان این مطلب گفت: ما در تیم نفت برای بدنسازی بازیکنان از سیستمی استفاده می کنیم که در تیم ملی ایران مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم مونیتورینگ پیشرفته و تاثیرگذار است.

وی افزود: بااستفاده از این سیستم ما به طور روزانه در جریان اخرین تغییرات بدنی بازیکنان قرار می گیریم. حتی قبل از دیدار برابر ذوب آهن هم متوجه شدیم که بدن بازیکنان در دوران افت است اما چاره ای نداشتیم و باید تحت فشار از آنها بازی می گرفتیم.

منصوریان در مورد دلایل دعوت نشدن از بازیکنان ایرانی الاصل به تیم ملی ایران که قبلا سابقه دعوت شدن داشتند گفت: به هر حال این سرمربی تیم ملی است که تشخیص می دهد چه بازیکنانی را باید به تیم ملی دعوت کند. بازیکنانی امثال بیت آشور و داوری باید آنقدر اماده باشند که سرمربی تیم ملی را مجاب به دعوت کردنشان کنند.

وی ادامه داد: اگر بازیکنی می خواهد به اردوی تیم ملی دعوت شود باید از شرایط مطلوبی برخوردار باشد. همین حالا اگر دژاگه و قوچان نژاد هم امادگی لازم را نداشته باشند به اردوی تیم ملی دعوت نمی شوند. بنابراین باید همه بازیکنان برای دعوت به اردوی تیم ملی در بهترین شرایط باشند.

کد خبر 2537679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha