۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۰۹

واحدی:

۶۰۰ پروژه عمرانی در ساری اجرایی می شود

۶۰۰ پروژه عمرانی در ساری اجرایی می شود

ساری - فرماندار ساری گفت: ۶۰۰ پروژه عمرانی در دستور کار مرکز استان قرار دارد که باید اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واحدی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در خصوص پروژه های عمرانی این شهرستان، اظهار داشت: پروژه های عمرانی ساری تخصیص ۷۰ درصدی دارد و با پایان سال مالی این میزان افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته پروژه های مختلفی تعریف شده است، افزود: متاسفانه برخی از این پروژها بدلیل کمبود اعتبار راکد مانده است.

فرماندار ساری با اعلام اینکه پروژه های متعددی در مرکز استان نیاز به نگاه ملی دارند، اذعان داشت: یکی از مهمترین پروژه ملی مرکز استان مازندران محور ساری کیاسر که بعنوان کریدور شمال به جنوب است که در حال اجراست.

واحدی با بیان اینکه وضعیت معدن در چهاردانگه باید پیگیری و به سرانجام برسد، افزود: باید ساماندهی معدن در چهاردانگه در دستور کار قرار گیرد.

وی درباره تامین شن و ماسه برای اجرایی طرح ساری تاکام، افزود: پروژه ساری تاکام با توجه به نیاز پیمانکار برای تامین مصالح از پیچ کلاج خسه  از سر گرفته و از روز گذشته در حال اجراست.

فرماندار ساری یکی از دغدغه های مردم ساری را تکمیل پروژه کمربندی این شهر عنوان و به پاکسازی مناطق آلوده مواد مخدر شهرستان ساری در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: این طرح در دولت های گذشته بصورت مقطعی اجرا می شده است.

وی تصریح کرد: پروژه بزرگ فرهنگی، ورزشی، گردشگری و خدماتی نارنجستان ساری پس از پاکسازی منطقه آلوده در کمیسیون ماده ۵ تصویب شد و عملیاتی خواهد شد.

فرماندار مرکز استان مازندران یکی از اقدامات بزرگ فرهنگی را اجرای طرح دریا اعلام و اذعان داشت: وضعیت دریا در سنوات گذشته بحرانی اما در حال حاضر با نگاه سرمایه گذاری اقدامات خوبی انجام شده است.

واحدی با بیان اینکه قابلیت های بسیاری در خصوص گردشگری و کشاورزی، افزود: باید در زمینه گردشگری و کشاورزی در مرکز استان سرمایه گذاری صورت گیرد.

وی در خصوص گرانی نان، اظهارداشت: در مرکز استان افزایش ۲۵ درصدی اجرایی و در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ساری در خصوص تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ساری، اذعان داشت: با توجه به تخصیص اعتبار برای اجرای این طرح امیدواریم برای تکمیل پروژه با مشکل اعبتاری مواجه نشویم.

همچنین امام جمعه موقت مرکز استان مازندران از استاندار و مدیران اجرایی خواستار تحقق شعار سال جاری مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی در سطح استان شد.

حجت الاسلام محمد قاسمی بیان کرد: باید همه مدیران اجرایی به مرکز استان مازندران نگاه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور ۲۰ میلیون جمعیت شناور و گردشگر به استان چه فایده ای برای مازندران داشته اظهارداشت: آیا استان مازندران فقط باید زباله های گردشگران و مسافران در سطح استان را جمع کند؟ که باید مسئولان تدابیر جدیدی برای این امر بیندیشند.

قاسمی با بیان اینکه باید سطح استان را در کشور افزایش دهیم، افزود: باید استان و فرهنگ آن تغییر و نبوغ مازندرانی ها در کشور و جهان اسلام نشان داده شود.

وی تصریح کرد: دولت باید انقلاب مناسبی در زمینه اقتصاد گردشگری و کشاورزی در استان ایجاد کند.   

کد خبر 2537822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha