۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۵۰

جهانگیری:

لایحه تبدیل شهرستان مهران به منطقه آزاد به زودی تقدیم مجلس می شود

لایحه تبدیل شهرستان مهران به منطقه آزاد به زودی تقدیم مجلس می شود

ایلام-معاون اول رئیس‌جمهور گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت تصویب منطقه مهران به یک منطقه آزاد است که این لایحه به زودی به مجلس تقدیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه در بدو ورود به استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام یکی از استانهای مرزی کشور دارای ظرفیتهای بسیار زیادی در بخش نفت و گاز و مرز مهران برای صادرات کالا است.

وی بیان داشت: استان ایلام به دلیل هم مرز بودن با عراق استعداد بسیار خوبی در زمینه توسعه صادرات داشته و در عین حال و دولت هم برنامه‌های خوبی برای توسعه استان ایلام دارد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت تصویب منطقه مهران به یک منطقه آزاد است که این لایحه به زودی به مجلس تقدیم می‌شود.

اسحاق جهانگیری لحظاتی پیش به همراه وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و ... وارد استان ایلام شد.

معاون اول رئیس جمهوری به منظور بررسی مصوبات سفر سال گذشته هیات دولت و بازدید از برخی طرح های عمرانی و کشاورزی و افتتاح طرح های خدماتی صبح امروز با استقبال استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اجرایی از طریق فرودگاه شهدا، وارد استان ایلام شد.

 بازدید از پایانه مرزی مهران و میدان نفتی آذر در شهرستان مهران، بازدید از شهرستان دهلران و شرکت در نشست شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه اسحاق جهانگیری به استان ایلام است.

کد خبر 2537996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha