۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱

بهادیوند چگینی:

مدیریت مصرف بهینه برق به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند

مدیریت مصرف بهینه برق به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند

قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: فرهنگسازی و مدیریت مصرف بهینه برق گام اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حفاظت از منابع ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بهادیوند چگینی پیش ازظهر دوشنبه درهمایش مدیریت مصرف برق ویژه صنعت که درسالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد اظهارداشت: مدیریت مصرف در حوزه انرژی از ارکان اساسی در اجرایی کردن منویات رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد:تقش مشترکان صنعتی در کاهش پیک مصرف بسیار تعیین کننده و کلیدی است و مدیریت مصرف انرژی در کاهش هزینه ها و پایداری تولید خواهد داشت.

قزوین

چگینی یادآورشد: با مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف قادریم ضمن هدایت منابع مالی به سایر حوزه ها به توسعه زیرساختها هم کمک کنیم و رشد اقتصادی کشور را محقق و تسریع کنیم.

این مسئول اظهارداشت: شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین آماده همکاری با واحدهای صنعتی است که با انتقال مصرف خود از زمان پیک بار به سایر زمان های عادی همکاری می کنند و از آنها حمایت می کند و با ارائه تخفیف و پاداش تلاش می کند انگیزه لازم را در این حرکت فرهنگی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای فرهنگ سازی و هماهنگ کردن صنایع تولیدی با طرح های تشویقی درکاهش مصرف برای مشترکان حوزه های مختلف مانند کشاورزی، صنایع، خانگی، تجاری، گروههای دانش آموزان، روحانیون، کارمندان و کارشناسان تاسیسات کارگاههای آموزشی برپا می کند که این کار در ارتقاء سطح علمی و فنی مشترکان موثر بوده و نتایج خوبی به همراه داشته است.

چگینی اظهارامیدواری کرد در فصل تابستان با همکاری صاحبان صنایع بتوان با مدیریت مصرف انرژِی برای تامین نیازهای انرژی چون گذشته با کمترین مشکلی گام برداشت.

کد خبر 2538131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha