۳۱ فروردین ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵

بوبان میتف:

تیم بسکتبال پتروشیمی با دانش و تکنیک «پمینا» را از پیش رو برداشت

تیم بسکتبال پتروشیمی با دانش و تکنیک «پمینا» را از پیش رو برداشت

اصفهان- سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: تیم پتروشیمی در دیدار امروز خود مقابل پمینای اصفهان، با دانش و تکنیک، به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بوبان میتف عصر دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل پمینای اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه و باخت تیمش در نیمه نخست بازی اظهار داشت: ما در نیمه نخست این مسابقه چندان خوب نبودیم و نتوانستیم از پس تیم پمینای اصفهان بر آئیم.

وی افزود: در نیمه نخست بازی از حریف عقب افتاده بودیم و باید تلاش می‌کردیم که نتیجه را جبران کنیم، بنابراین برنامه‌های روانی را در دستور کار قرار داده و از نظر روانی بر تیم حریف غالب شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام تصریح کرد: پس از آن بود که با استفاده از دانش و تکنیک، تیم حریف را شکست داده و توانستیم پیروزی را ازآن خود کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان پتروشیمی در این مسابقه خوب کار کردند، تصریح کرد: باید بگویم که بازیکنان من در این مسابقه بسیار خوب ظاهر شده و عرفان نساج‌پور، یکی از ستاره‌های تیم ما در مسابقه به شمار می‌رفت.

میتف خاطرنشان کرد: ما باید با تلاش، نقاط ضعف خود را برطرف کرده و برای دیدارهای آینده خود در راه رسیدن به اهداف تیم، آماده شویم.

کد خبر 2538621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha