۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۸:۴۸

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی تراکتور با نسف قارشی در نیمه نخست/ گل تبریزی‌ها مردود شد!

تساوی تراکتور با نسف قارشی در نیمه نخست/ گل تبریزی‌ها مردود شد!

نیمه نخست دیدار دو تیم تراکتورسازی ایران با نسف قارشی ازبکستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه و از ساعت ۱۸ دو تیم تراکتورسازی ایران و نسف قارشی ازبکستان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

«تونی اولیویرا» سرمربی تراکتورسازی به چند بازیکن اصلی خود از جمله آندرانیک تیموریان و لوسیانو ادینییو استراحت داده بود و این بازیکنان در ترکیب ثابت حضور نداشتند. با این حال بازیکنان جایگزین عملکرد رضایت بخشی داشتند.

حبیب گردانی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سامان نریمان‌جهان، شاهین ثاقبی، محمد پوررحمت اللهی، احمد امیرکامدار، مهرداد بایرامی، میرهانی هاشمی و سعید آقایی در این نیمه برای تیم تراکتورسازی به میدان رفتند.

تراکتوری‌ها در نیمه اول سه بار تیرک دروازه تیم نسف را به لرزه درآوردند و چند فرصت خوب گلزنی را دست دادند. حتی مهرداد بایرامی در دقیقه ۲۰ برای تراکتورسازی یک گل زد که این گل از سوی داور سنگاپوری مردود اعلام شد.

تیم نسف قارشی هم در دقایق پایانی با خلق یک موقعیت خطرناک روی دروازه تراکتورسازی شانس زدن گل برتری را داشت ولی مدافعان تراکتور مانع گلزنی حریف شدند تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه نخست به اتمام برسد.

کد خبر 2539451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha