۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲

آیت الله حسینی همدانی:

خط قرمز رهبری در مذاکرات رعایت شود/توافق باید بر اساس اعتماد باشد

خط قرمز رهبری در مذاکرات رعایت شود/توافق باید بر اساس اعتماد باشد

کرج - نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات گفت: باید در این دوره خط قرمزهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های عقیدتی و سیاسی این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن حادثه طبس که در اردیبهشت ماه سال ۵۹ به وقوع پیوست، اظهار کرد: آمریکا با برنامه از پیش تعیین شده و استقرار ناوهای جنگی خود در خلیج فارس قصد داشت دست به اقداماتی علیه جهوری اسلامی ایران بزند ولی جهود الهی بر سرشان نازل شد.

خطیب جمعه کرج افزود: طی ۴۰ سال اخیر امدادهای الهی مانعی بر سر راه دشمنان ایران اسلامی بوده است ولی آمریکا و متحدانش درس عبرت نمی گیرند.

نماینده ولی فقیه در البرز حادثه طبس را حادثه ای عجیب خواند و گفت: امدادهای الهی باعث شد که استکبار جهانی موفق به اجرای توطئه هایش نشود.

اختلافات ایران اسلامی با آمریکا ریشه دار است

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: پیشرفت های حال حاضر کشور در عرصه های مختف علمی، پژوهشی، ورزش و غیره لطف خداوند است و وجود تحریم ها و فشارهای دشمنان باعث نشده است که جوانان ایرانی اسلامی عقب نشینی کنند.

امام جمعه کرج گفت: اخیرا یک فرد آمریکایی ایرانیان را دلبسته به آمریکا خوانده است و گفته است که شعارهای مرگ بر آمریکای ایرانی ها تنها مصرف داخلی دارد. این حرفها از بیخ و بُن بی پایه و اساس است چرا که ختلافات ما با آمریکا ریشه ای است.

وی در ادامه تاکید کرد: تا وقتی که آمریکا دست از دخالت در امور داخلی کشورها بر ندارد شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می دهیم.

وی اضافه کرد: آمریکا در مذاکرات هسته ای دست و پا می زند تا شاید بتواند راه نجات خودش را پیدا کند ولی اگر خارج از اصول عمل کند حتما از مردم ایران سیلی محکمی خواهد خورد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه نمی شود به آمریکا اعتماد کرد، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نظامیان «باید در مقابل بیهوده گویی های استکبار جهانی قدرت نظامی کشور را افزایش داد.

آمریکا فریاد مظلومان جهان را با بمب و موشک خاموش می کند

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: آمریکا با بمب فریاد مظلومان جهان را خاموش می کند به همین خاطر باید در مقابل این زیاده خواهی آنها بایستیم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات گفت: باید در این دوره خط قرمزهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری رعایت شود.

خطیب جمعه کرج گفت: توافق باید بر اساس اعتماد باشد آمریکا تحریم ها را به برای نابودی ایران در نظر گرفته به همین سبب باید در مذاکره ضمانت محکم از طرف مقابل بگیریم تا متعهد به عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در حد امکان مردم را در جریان جزئیات مذاکرات قرار دهند.

آیت الله حسینی همدانی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: امیدواریم مذاکرات هسته ای با به کارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط تیم مذاکره کننده تحقق پیدا کند.

کد خبر 2560730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha