۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۷:۲۸

در مسابقات چهارجانبه آسیای مرکزی/

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران برابر جوانان پیروز شد

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران برابر جوانان پیروز شد

ساری - اولین بازی مسابقات چهارجانبه والیبال آسیای مرکزی با پیروزی تیم زیر ۲۳ سال ایران برابر تیم ملی جوانان در ساری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات چهار جانبه والیبال آسیای مرکزی از ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه روز جمعه با دیدار تیمهای زیر ۲۳ سال ملی ایران و جوانان ایران در سالن سید رسول حسینی شروع شد و دقایقی قبل پایان یافت.

در این بازی تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران توانست با نتیجه ۳ بر ۰ برابر تیم جوانان به پیروزی رسد. نیمه نخست این دیدار دو تیم بازی پایاپای به نمایش گذاشتند که در امتیازات پایانی تیم والیبال زیر ۲۳ سال نسبت به تیم ملی بهتر ظاهر شد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۵این ست را به پایان برد.

در گیم دوم این دیدار تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران برتری خود را بر حریف دیکته کرد و شاگردان پیمان اکبری توانستند با امتیاز ۲۵ بر ۱۵ حریف جوان خد را شکست دهند و در گیم سوم نیز این بار هم تیم زیر ۲۳ سال پرقدرت ظاهر شد و تیم جوانان با تعویض های پی در پی موفق شود و سرانجام این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پایان رسید.

در تیم ملی جوانان ایران جابر اسماعیل پور، رحمانی تقی زاده و فرهاد نفرزاده مربی این تیم مازندرانی هستند و پوریا فیاضی و جواد حسین آبادی بازیکنان شاخص این دیدار  بودند.

در تیم ملی جوانان، سهند الله وردیان، محمدرضا عوض پور، حمید حمودی، محمد آلق، سلیم چپرلی، مهیار عسگری حضور دارند. همچنین در تیم ملی زیر ۲۳ سال نیز پوریا فیاضی، مصطفی باقری، سجاد دهنوی، محمد فلاح، جواد حسین آبادی، علیرضا نصر اصفهانی بازی کردند.

سرمربی تیم ملی جوانان فرهاد نفرزاده و سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال پیمان اکبری است.

مسابقات چهارجانبه زیر ۲۳ سال آسیای مرکزی برای نخستین بار در مازندران و با شرکت تیم‌های ‌ ملی زیر ۲۳ سال ایران، جوانان ایران، قزاقستان و تیم ملی(ب) ایران با عنوان مازندران از بعد از ظهر جمعه شروع  شد و تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 2560881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha