۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۰۰

حجت الاسلام مهاجریان مقدم:

تنها راه نجات ملتهای مسلمان ایستادگی در برابر آمریکا است

تنها راه نجات ملتهای مسلمان ایستادگی در برابر آمریکا است

بیرجند-امام جمعه طبس با تاکید بر اینکه در مقابله با آمریکا هیچ وقت نباید کوتاه آمد، گفت: باید در مقابل آنها ایستادگی کردچرا که تنها راه نجات ملتهای مسلمان ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم پیش از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت حادثه صحرای طبس اظهارکرد: امروز هرچه عظمت و اقتدار در جهان مستضعفان وجود دارد به برکت رهنمودهای امام راحل و ادامه آن توسط مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به حمله نظامی آمریکا به طبس در سال۵۹ گفت: آمریکایی ها در آن روز قصد داشتند به بهانه نجات جاسوسان خودشان با همکاری تعدادی از کشورهای حوزه خلیج فارس و بعضی از افراد جنایت کار داخل کشور به طبس حمله کنند اما قصد اصلی آنها براندازی نظام بود.

 وی ادامه داد: از آنجایی که سنت یاری خداوند متعال بر این قرار گرفته که اگر ملتی برای خدا قیام کند خداوند آن را حمایت می کند در این واقعه شن های روان به عنوان لشکریان خدا برای مقابله با آمریکا فرستاده شد و آنها را زمین گیر کرد.

 وی با گرامیداشت این روز بزرگ گفت: همیشه باید در حافظه تاریخ بماند و هر روز این مراسم با عظمت تر و باشکوه تر از گذشته برگزار شود تا هم ابعاد جنایت آمریکا برای نسل فعلی و آینده بازگو شود و هم امدادهای خداوند به انقلاب ما در مراحل مختلف یادآور شود.

امام جمعه طبس با بیان اینکه در مراسم سال گذشته موضوع کمبود امکانات در حادثه صحرای طبس مطرح شد، گفت: استاندار خراسان جنوبی ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار را برای این پروژه اختصاص دادند اما اینها کافی نیست.

 حجت الاسلام مهاجریان بیان داشت: باید توجه بیشتری شود تا امکانات بیشتری برای بازدید کنندگان در این مکان فراهم شود.

 وی عنوان کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی این امکان وجود ندارد که مراسم بزرگداشت در فضای باز برگزار شود و فضای سرپوشیده موجود نیز کافی نیست و باید برای احداث سالن مسئولان کمک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها از روزی که قدرت را به دست گرفتند غیر از ظلم و جنایت کاری نکرده اند، گفت: آنها هرجا احساس کرده که می توانند حضور پیدا کنند بدون رعایت قانون و اخلاق وارد شده اند و امروز نیز آل سعود به عنوان دست نشانده آنها به مردم مظلوم یمن حمله ور شده اند و مردمی که برای استقلال و آزادی خود از دست ظالمان قیام کره بودند را مورد حمله قرار دادند.

امام جمعه طبس تصریح کرد: اگر تا امروز عنوان رژیم کودک کش به صهیونیست ها داده می شد امروز باید این لقب به حاکمان آل سعود اطلاق شود.

 وی با تاکید بر اینکه در مقابله با امریکا هیچ وقت نباید کوتاه آمد، گفت: باید در مقابل آنها ایستادگی کرد چرا که تنها راه نجات ملتهای مسلمان ایستادگی در برابر آمریکا است.

وی بیان کرد: شکرگذاری این امداد الهی یک نوع ایستادگی در برابر آمریکا است که باید هر سال باشکوه تر برگزار شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم ساخت موزه عبرت را یکی از ضروریات در شهرستان طبس دانست و گفت: علاوه بر محل وقوع حادثه مصوب شده که در شهر طبس نیز راه اندازی شود که امیدواریم با همکاری مسئولان این پروژه اجرا شود.

کد خبر 2561386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha