۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۳۳

نکو تاکید کرد:

جانمایی سایت اداری در بهارستان ضروری است

جانمایی سایت اداری در بهارستان ضروری است

بهارستان-نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم در مجلس گفت: امروز با توجه به نحوه ارائه خدمات اداری به شهروندان شهرستان بهارستان لزوم جانمایی سریع سایت اداری بیش از گذشته احساس می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه ابراهیم نکو در جریان بازدید سرزده خود از ادارات خدمات رسان آبفا، گاز، مخابرات وکار و تعاون از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات رسانی  به شهروندان صالحیه و بهارستان قرار گرفت.

در این دیدار نکو با مراجعین به ادارات مربوطه و همچنین روسا و کارمندان ادارات در راستای نحوه و میزان کیفیت در  ارائه خدمات اداری به گفتگو پرداخت که عمده مشکلات این دسته از ادارات به محدودیت امکانات اداری و انسانی خلاصه می شد.

نکو در حاشیه این دیدار  گفت: امروز که توفیق بازدید از ادارات خدمات رسان شهرستان را در حوزه شهر صالحیه داشتیم کاستی های فراوانی علیرغم تلاش هایی که از سوی مدیران و کارمندان ادارات مربوطه صورت می گیرد قابل لمس بود

نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی امکانات و خدمات ارائه شده را  بسیار ناچیز دانست و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی و جمعیت ساکن در سطح شهرستان خدمات موجود پاسخگوی عمده نیاز شهروندان این شهرستان نبوده و بایستی تلاش برای جذب اعتبارات کلان ملی و کشوری را به این منطقه داشته باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر چندی پیش سه تن از وزا به شهرستان نیز افزود: در جریان سفرپر خیر و برکت سه تن از وزرا و بازدید آنها از نقاط مختلف شهرستان می تواند در راستای سرعت بخشیدن به نحوه خدمات دولتی در حوزه بهداشت و درمان، اموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی تاثیر بسزایی را داشته باشد.

وی با اشاره به سفر آینده چندین وزیر دیگر نیز گفت:  طی نشستی که اخیرا با وزیر ارتباطات و کار و تعاون در وزارتخانه های مربوطه داشتیم مقرر شد طی هماهنگی لازم در آینده نه چندان دور به شهرستان رباط کریم و بهارستان سفری داشته باشند.  

نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به طور معمول سفر یک وزیر به هر منطقه ای خود دارای برکات و آثار مثبتی است و ما نیز بایستی با اجماع کلی بتوانیم هر آنچه که نیاز اساسی و اولویت دار شهرستان است را به عنوان یک مطالبه بر حق از  وزرای مربوطه درخواست کنیم.

کد خبر 2562004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهارستانی ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
      0 0
      متاسفانه با آنکه گلستان مرکز شهرستان بهارستان اعلام شده ولی هر چه امکانات است در منطقه بوستان متمرکز شده است از جمله محلی که برای احداث ساختمان فرمانداری اختصاص داده شده بود به محل نامناسب در سرکلمه منتقل گردید و یا محل احداث سایت اداری که باز در نسیم شهر قرار گرفته و همچنین دانشگاه پیام نور که در گلستان بود به بوستان منتقل گردید واقعت این است که نمدانیم چه اصراری بر انتقال ادارات و دانشگاه به این محل است مگر گلستان جزء شهرستان بهارستان حساب نمی شود و یا مردم این شهر به امکانات نیاز ندارند.