۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶

غریوی:

جشن بزرگ روز کارگر در زنجان برگزار می شود

جشن بزرگ روز کارگر در زنجان برگزار می شود

زنجان- مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی گفت: روز ۹ اردیبهشت ماه جشن بزرگ کارگری و تجلیل از کارگران با حضور رئیس آموزش فنی و حرفه ای کشور در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریوی شامگاه شنبه در دیدار با جامعه کارگری با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۹۳ افزود: با هماهنگی های انجام شده نمایندگی کار، رفاه و تعاون در سلطانیه مستقر شد تا اختلافات کارفرما و کارگر در آن پرداخته شود.

وی افزود: در شهرستان ایجرود، هیئت تشخیص ایجاد شد و در خدابنده هیات حل اختلاف تشکیل شد تا از رفت و آمد کارگران و کارفرمایان به زنجان جلوگیری شود.

غریوی با اشاره به بازنشستگان زودتر از موعد اظهار داشت: مشکلات این گروه نیز مورد بررسی قرار گرفت و با استقرار سامانه مردم از هر نقطه پیشنهادات خود را به کمک این سامانه انتقال می دهند و این پیشنهادات در کمیته مطرح می شود.

وی گفت: در سال ۹۳ نشریه الکترونیکی تدبیر برای پوشش خبری اطلاعات اداره کار، رفاه وتعاون ایجاد شد.

مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی گفت در سال ۹۳ تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری به ۵۰۰ نفر کاهش پیدا کرد و در زنجان که ۱۰۷ هزار نفر بیمه اجباری داشتیم اکنون به ۶۰۰ نفر کاهش پیدا کرده که صرفه جویی خوبی بوده است.

وی بیان کرد: کانون کارفرمایی در زنجان تشکیل شد که وظیفه معرفی نمایندگان هیئت تشخیص را برعهده دارد.

غریوی تصریح کرد: بالاترین آمار حوادث برای کارگران ساختمان بوده است که اموزش های لازم برای پیشگیری از حوادث به آنها ارائه شد.

وی گفت: کاریابی بین المللی با توجه به درخواست های بسیار در روزهای آینده در زنجان ایجاد می شود.

کد خبر 2562013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha