۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴

رستمی:

۷۰درصد قانون طرح جامع ایثارگری به دستگاههای اجرایی ایلام ابلاغ شد

۷۰درصد قانون طرح جامع ایثارگری به دستگاههای اجرایی ایلام ابلاغ شد

ایلام- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری از ابلاغ ۷۰ درصد قانون طرح جامع ایثارگری به دستگاههای اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، اسماعیل رستمی در نشست اعضای مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان با بیان این مطلب اظهار داشت: با تکمیل طرح جامع ایثارگری و ابلاغ کامل آن شاهد خدمات رسانی مطلوب به خانواده های معظم شهداء و ایثارگران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان فرهنگی تعالی بخش، نیاز جامعه امروز است، افزود: ما باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم و به یاد داشته باشیم که عزت کنونی ما به خاطر خون شهداست.

وی ادامه داد: اگر ایثار، ایثارگران، رشادت، جهاد و از خود گذشتگی آنان نبود امروز ما اینطور با اقتدار با دنیا حرف نمی زدیم.

این مسئول با بیان اینکه در برخی از لایه های اجتماع عملکرد بعضی از افراد باعث شده که یک ذهنیت در جامعه بوجود بیاید که هر کسی وابسته به جامعه ایثارگری است وضعیت بهتری نسبت به بقیه را دارد، گفت: متاسفانه این ذهنیت بخاطر رفتار حداقلی ها بوجود آمده است.

رستمی خطاب به مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان گفت: شما به قشری از جامعه خدمت می کنید که از جان و خون خود برای دفاع از این مرز و بوم مایه گذاشتند و آن روزی را که برای دفاع از حریم و حرمت این نظام و ممکلت رفتند دنبال رفاهیات نبودند.

کد خبر 2562151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha