۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۳۸

ملایی یگانه:

درآمدهای شهرداری درخوشبينانه‌ترين حالت نيازهای شهرراپوشش نمی دهد

درآمدهای شهرداری درخوشبينانه‌ترين حالت نيازهای شهرراپوشش نمی دهد

زنجان-شهردار زنجان با بيان اينكه درآمدهای شهردیری در خوشبينانه‌ترين حالت نيازهای شهر را پوشش نمی دهد، گفت: فصل جديدی از تلاش و كوشش در شهرداری زنجان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، حبیب‌الله ملایی‌یگانه در جلسه شورای اداری با تبریك فرا رسیدن ماه رجب و فصل نیایش و تبریك اعیاد این ماه و ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر افزود: شورای اسلامی شهر یك نهاد عمومی و جمعی است و تصمیمات در آن به صورت جمعی گرفته می‌شود و قابلیت اجرایی پیدا می‌كند.

وی با بیان اینكه بودجه امسال برابر مصوبات شورای اسلامی شهر ۱۸۸ میلیارد تومان ابلاغ شده، تصریح كرد: سال گذشته از لحاظ درآمد و هزینه وضعیت خوبی نبوده است و با توجه به وضعیت ركودی كه بازار مسكن و ساخت و ساز است بودجه سنگینی بسته شده است.

این مسئول با اشاره به اینكه بودجه یك تكلیف است و بیشتر از بودجه كارنامه درخشان محسوب می‌شود، افزود: تحقق بودجه یكی از شاخص‌های مهم ارزیابی مدیران است.

ملایی‌یگانه با اشاره به كارهای عمرانی در سطح شهر گفت: بودجه عمرانی در سایر بخش‌ها هزینه نمی‌شود و فقط در قسمت عمرانی هزینه خواهد شد.

وی با تاكید بر جذب سرمایه‌گذاری به شهرداری گفت: جذب سرمایه‌گذاری از جانب مقامات استانی مورد تاكید واقع شده است و رویكرد جذب سرمایه‌گذار باید مورد توجه همكاران قرار گیرد.

شهردار زنجان اظهار كرد: اگر ۱۰ سال پیش ورود شهرداری به عرصه فرهنگ و هنر و اجتماعی مطرح می‌شد كسی باور نمی‌كرد، ولی اكنون مردم انتظارات زیادی در عرصه فرهنگ و هنر از شهرداری دارند.

ملایی یگانه افزود: شهرداری‌ها در سراسر كشور در جهت پاسخ‌گویی به این مطالبات حركت می‌كنند.

ملایی‌یگانه با تاكید بر اینكه حوزه‌های مختلف باید تمهیدات لازم برای مناسبت‌های پیش‌رو داشته باشند، گفت: سازمان پارك‌ها و فضای سبز نیز نمایشكاه گل و گیاه را در دستور كار قرار دهد.

کد خبر 2562809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha