۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۰۲

هاشمی:

قانونگرایی سرلوحه کار دامپزشکان باشد

قانونگرایی سرلوحه کار دامپزشکان باشد

زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قانونگرایی و عبور نکردن از قانون باید سرلوحه کار دامپزشکان باشد زیرا آنان با سلامت مستقیم مردم مرتبط هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط هاشمی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان دامپزشکی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دامپزشکان نقش بسزایی در ایمنی مواد غذایی دارند و باید حرکت ها به گونه ای باشد که شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره به بهترین شکل اجرایی شود.

وی افزود: همچنین دامپزشکی در سیستان و بلوچستان به سبب دارا بودن مرزهای مشترک و ورود دام از اهمیت بسزایی برخوردار است، دامپزشکان در این خطه به نوعی دروازه بان سلامت ایران هستند که این امر وظیفه آنان را سنگین تر می کند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرز فرصتی است که باید دامپزشکان به بهترین شکل از این فرصت برای فرهنگ سازی نام خود استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: ایجاد ظرفیت تامین گوشت قرمز کشور از سیستان و بلوچستان بخشی از فرصت های ایجاد شده برای دامپزشکان است که باید از آن به بهترین شکل بهره برد.

وی همچنین بر ایجاد ستاد توزیع دارو به منظور نظارت بر مصرف داروهای مورد نیاز بخش دامپزشکی که صرفه جویی و کاهش هزینه ها را نیز در پی دارد، تاکید کرد.

کد خبر 2562828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha