۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۰۰

حواشی فولاد - ذوب آهن/

امیدهای فولاد برای قهرمانی کم رنگ شد/شعار علیه مظاهری و یحیی

امیدهای فولاد برای قهرمانی کم رنگ شد/شعار علیه مظاهری و یحیی

اهواز - با شکست خانگی فولاد در برابر ذوب آهن، امیدهای این تیم برای تکرار قهرمانی رنگ باخت و به نظر می رسد فولادی ها باید این فصل برای به دست آوردن سهمیه آسیایی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ، تیم فوتبال ذوب آهن که به اهواز آمده بود تا دیدار حساسی را برگزار کند، با نتیجه دو بر صفر فولاد خوزستان خود را شکست داد تا اجازه کسب سه امتیاز به فولاد را ندهد و خودش به جمع بالانشیان مدعی اضافه شود. مسعود حسن زاده(۶۴) و مرتضی تبریز (۹۲) برای ذوب آهن گلزنی کردند.

در هفته ای که سه تیم مدعی قهرمانی برنده شدند، فولاد خوزستان در خانه برابر ذوب آهن اصفهان شکست خورد. فولاد خوزستان با این نتیجه در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند ولی امیدهای این تیم برای تکرار قهرمانی به حداقل رسید.

فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، امید خالدی، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، محسن مسلمان (۷۷- هادی حبیبی نژاد)، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و آلویس نونگ وارد میدان شد.

ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار با ترکیب: محمد رشید مظاهری، علی حمام، مهرداد قنبری، کارلوس سانتوس، قاسم دهنوی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، حجت حق وردی،   دانیال اسماعیلی فر (۸۱- مهدی مهدی پور)، مهدی رجب زاده و مسعود حسن زاده (۷۳- مرتضی تبریزی) در برابر فولاد صف آرایی کرد.

آلویس نونگ، لئونارد مساریچ و یوسف وکیا از تیم فولاد خوزستان و محمد رشید مظاهری  از تیم فوتبال ذوب آهن  از سوی داور این بازی کارت زرد دریافت کردند.

محسن مسلمان هافبک سابق ذوب‌آهن در این بازی نمایش چندان خوبی نداشت و در نهایت جای خود را به یک بازیکن جوان داد. او پیش از بازی هم گفته بود اگر به تیم سابقش گل بزند، خوشحالی نمی کند ولی در این بازی آنقدر بد ظاهر شد که کار به اعلام وفاداریش به ذوب آهن نرسید.

ساعت ۱۲ امروز در برنامه های تلویزنی و شبکه های اجتماعی اعلام شد تماشای مسابقه فولاد و ذوب آهن رایگان است که همین مسئله سبب شد گروه زیادی برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه غدیر بیایند، اما برخلاف گفته ‌های پیش از مسابقه تماشای این دیدار رایگان نشد.

یحیی گل محمدی سرمربی و محمدرشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن در اواخر بازی فولاد و ذوب آهن با اعتراضات شدید تماشاگران میزبان روبرو شدند و شعارهای تندی علیه این دو نفر که سابقه بازی در فولاد را داشته اند، سر داده شد. وقت کشی های مظاهری و زمین افتادن های متوالی این دروازه بان موجب ناراحتی هواداران فولاد شد و آنها ضمن سر دادن شعارهایی علیه مظاهری و گل محمدی، سرمربی ذوب آهن را به ارائه ضدفوتبال متهم کردند.

تیم فولاد خوزستان تا پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو شکست خانگی را متقبل شده که هر دو شکست در برابر تیم های اصفهانی رقم خورده است. چند هفته پس از آن که سپاهان با فرکی موفق به شکست دادن فولاد شد، ذوب آهن در اهواز برابر فولاد به برتری رسید.

کد خبر 2562850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha