۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۱۲

ملاح خبر داد:

کشتی گیر گلستانی مدال برنز جام بین المللی را بر گردن آویخت

کشتی گیر گلستانی مدال برنز جام بین المللی را بر گردن آویخت

گرگان – نائب رییس هیات کشتی گلستان از کسب مدال برنز رقابت های بین المللی توسط کشتی گیر گلستانی خبر داد.

محمدحسین ملاح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از روز جمعه چهارم اردیبهشت در رقابتهای بین المللی جام دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان حضور یافته است.

ملاح افزود: علی اصغر جبلی به عنوان تنها نماینده گلستان یکی از کشتی گیران ایران در این رقابتها بود که توانست مدال برنز این رقابتها را به دست آورد.

وی درباره رقابت های جبلی گفت: جبلی در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد در دور نخست ۱۵ بر ۴ میشل میهایلوف از بلغارستان را مغلوب کرد و در دور بعد ۷ بر ۵ میثم حیدری دیگر کشتی گیر آزادکار کشورمان را شکست داد.

وی ادامه داد: آزادکار گلستانی تیم ملی در یک چهارم نهایی نیز ۱۳ بر ۸ مقابل بویچوف از بلغارستان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی رسید و در این مرحله با نتیجه ۸ بر یک بازی را به بورسیلاو نواچکوف واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

نائب رئیس هیئت کشتی گلستان خاطرنشان کرد: وی در دیدار رده بندی با نتیجه قاطعانه ۱۴ بر صفر حریف سوئیسی خود را شکست داد تا صاحب مدال برنز شود.

ملاح تصریح کرد: رقابتهای بین المللی دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان از جمعه ۴ اردیبهشت ماه با حضور ۲۶ کشور دنیا آغاز شد و یکشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گفته وی، جبلی اهل شهرستان نوکنده پیش از این در مسابقات کشتی آزاد بین المللی (جام جهان پهلوان تختی) که بهمن ماه ۹۳ در کرمانشاه برگزار شد به مقام دوم و مدال نقره دست یافته بود.

کد خبر 2562884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha