۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۱۶

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

کلیولند کاوالیرز و واشنگتن ویزاردز به مرحله بعد راه یافتند

کلیولند کاوالیرز و واشنگتن ویزاردز به مرحله بعد راه یافتند

تیم‌های بسکتبال کلیولند کاوالیرز و واشنگتن ویزاردز با کسب چهارمین برد متوالی برابر حریفان خود به مرحله دوم رقابتهای پلی‌آف NBA راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نخست رقابتهای پلی‌آف بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز با ثبت چهارمین برد متوالی تیم کلیولند کاوالیرز مقابل باستون سلتیکس همراه شد. در این بازی که در حضور ۱۸ هزار و ۲۶۴ هوادار تیم باستون در سالن «تی دی گاردن» برگزار شد تیم کلیولند با حساب ۱۰۱ بر ۹۳ از سد میزبان خود گذشت تا در مجموع ۴ بر صفر ار حریف خود پیشی بگیرد و راهی مرحله بعدی مسابقات شود. لبرون جیمز با کسب ۲۷ امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم واشنگتن ویزاردز هم با حمایت ۲۰ هزار و ۳۵۶ هوادار خود برابر تورنتو رپتورز ۱۲۴ بر ۹۵ پیروز شد تا با ثبت چهارمین برد متوالی جشن صعود به مرحله بعدی پلی‌آف NBA را برپا کند. ستاره این میدان برد بیل، گارد تیم ویزاردز بود که ۲۴ امتیاز در کارنامه خود ثبت کرد.

بسکتبال NBA

بامداد امروز دوشنبه دو بازی دیگر هم برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم لس آنجلس کلیپرز در زمین سن آنتونیو اسپرز، مدافع عنوان قهرمانی ۱۱۴ بر ۱۰۵ به برتری دست یافت تا کار دو تیم در مجموع ۲ - ۲ مساوی شود. تیم دالاس ماوریکس هم با حساب ۱۲۱ بر ۱۰۹ از سد هوستون راکتس گذشت تا بعد از سه باخت متوالی به نخستین برد خود دست یابد.

کد خبر 2562969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha