۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱

حسینی جو:

فرهنگ اشتغال در جامعه نهادینه شود/ تقویت کلینیک های اقتصادی

فرهنگ اشتغال در جامعه نهادینه شود/ تقویت کلینیک های اقتصادی

عباس آباد - فرماندار عباس آباد بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ کار و اشتغال و برنامه ریزی برای توسعه آن در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسینی جو پیش از ظهر دوشنبه به مناسبت هفته کار وکارگر در دیدار با اعضای کمسیون کارگری شهرستان عباس آباد گفت: باید از فرصتهایی که خداوند در اختیار ما گذاشته استفاده مطلوب کنیم و آنچه که در زمان مدیریت برای ما به یادگار می ماند آثار،  اثرات و نشانه های اقدامات مطلوب در حوزه فعالیتی است.

فرماندار عباس آباد افزود: باید تلاش کنیم تا آنجا که می توانیم از طرح های لازم برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنیم وحتی اگر بتوانیم برای یک نفر هم اشتغال ایجادکنیم نباید دریغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق واعتیاد ناشی از بیکاری است که باید به امر اشتغال توجه ویژه نشان داد.

حسینی جو اظهار داشت: این ایام و مناسبتها را نباید معطوف به شعار و نصب بنر کنیم و باید بیشتر تلاش کرد تا برنامه های مدونی در این حوزه داشته باشیم و به دنبال اشتغال موقت نباشیم.

فرماندار عباس آباد گفت: باتوجه به نگاه خوب دولت تدبیر و امید و رویکرد آن در حوزه اشتغال، برنامه ها را به سمت و سوی حمایت و تقویت ازتولید سوق دهیم.

فرماندار عباس آباد در پایان گفت: جلسات کمیته اشتغال را باید جدی گرفت و با تقویت کلنیک اقتصادی در سطح شهرستان با دعوت از مدیران استانی می توان تا حدودی مشکلات حوزه اشتغال را تعدیل کرد.

کد خبر 2563185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha