۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۲۹

آیت الله طبرسی:

دانشگاه پیام نور مولود انقلاب اسلامی است

دانشگاه پیام نور مولود انقلاب اسلامی است

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: دانشگاه پیام نور مولود انقلاب اسلامی است و پیامش نور است.

به گزارش خبرنگارمهر،ن آیت الله نورالله طبرسی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با اعضا شورای سیاست گذاری دانشگاه پیام نور ضمن تبریک ماه رجب اظهار داشت:دانشگاه پیام نور مولد انقلاب اسلامی است و پیامش نور است.

وی برگزاری نوزدهمین دوره مسبقات قران و عترت در دانشگاه پیام نور مازندران را بسیار پسندیده برشمرد و حمایت خود را از این اقدام اعلام کرد.

در ادامه این جلسه جعفر شجونی عضو شورای سیاستگذاری دانشگاه پیام نور کشور با بیان این که مسابقات قران و عترت در ۲۱تا ۲۳ اردیبهشت در مازندران برگزار می شود، گفت:بهترین انسانها در قرآن کریم مومنین هستند.

عضو شورای سیاست گذاری دانشگاه پیام نور افزود:در جامعه امروز انسانها کارهای عادی را زیر پا می گذارند و ربا، رشوه و دروغ رواج یافته است.

وی با بیان این که حضرت علی (ع) چهار چیز را آفت جامه می داند گفت: ظلم به مردم،دزدیدن بیت المال،فامیل بازی و رشوه را چهار عامل آفت جامعه اسلامی برشمرد.

شجونی با اشاره به این که دزدان بیت المال در جامعه اسلامی باید رسوا شوند افزود: چه دلیل دارد که دزدان را با اسامی الفبا در خبرها نام می برند که در این صورت تمام حروف الفبای ما محکوم می شوند نه دزدان مال مردم .

وی تاکید کرد: کسانی که دلسوز نظام هستند برای این نظام شکنجه و تهدید شدند و اصل نظام را باید با چنگ و دندان نگه داشتد و باید شان آنان را حفظ کرد.

این محقق و نویسنده گفت: عروسی و عزای ما هیچ کدام اسلامی نیست ودر آن شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند.

شایان ذکر است نوزدهمین دوره مسابقات کشوری قرانی و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت به میزبانی پیام نور مازندران در پردیس نیروی انتظامی مازندران برگزار می شود.

کد خبر 2563277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha