۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱

حجت الاسلام شیر محمدی:

سلامت معنوی با فراهم کردن زیر ساختها محقق می شود

سلامت معنوی با فراهم کردن زیر ساختها محقق می شود

زنجان- نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: سلامت معنوی با فراهم کردن زیر ساختها محقق می شود چراکه سلامت معنوی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل شیر محمدی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، افزود: کادر درمانی استان زنجان بسیار زحمتکش بوده و با جان و دل به مردم استان خدمات درمانی ارائه می دهند.

وی اظهار داشت:مدیریت عالی که در استان وجود داردو خدمات درمانی خوبی که به مردم داده می شود باعث شده مردم رضایت بسیار خوبی از حوزه درمانی و بهداشتی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت:پتانسیل درمانی خوبی در استان زنجان وجوددارد که باید از آن به نحو احسن برای ارتقای سلامتی مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام شیر محمدی تاکید کرد: سلامت معنوی در سلامت جسم انسان اثر می گذارد بنابراین باید به سلامت معنوی هم بسیار توجه شود.

وی در ادامه افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری بایددر راستای ارتقای سلامت خدمات با کیفیت درمانی به مردم ارائه می شود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یادآورشد: درد برای بیمار خیلی سخت و خوشبختانه با کاهش هزینه های درمانی هزینه های اقتصادی برای بیماران کاهش یافته و این خود باعث آرامش خاطر بیماران و خانواده هایشان شده است.

حجت الاسلام شیرمحمدی افزود: کاهش هزینه های درمانی بیماران بهترین اقدام دولت تدبیر و امید بوده و قابل تقدیر است.

کد خبر 2563305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha