۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۲

شرور عبدل آباد بازداشت شد

شرور عبدل آباد بازداشت شد

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از عملیات پلیس برای دستگیری یک شرور در محدوده عبدل آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا لطفی گفت: این متهم به ایجاد نزاع و درگیری و همچنین اخاذی از کسبه محدوده نظامر آباد تحت تعقیب بود که با تلاش ماموران پایگاه هشتم بازداشت شد.

وی افزود: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان و کسبه محدوده عبدل آباد در خصوص اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش این محدوده پرونده ای از سوی دادسرا به ماموران پایگاه هشتم این یگان ارجاع شد و ماموران اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرهنگ لطفی ادامه دادد: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این متهم "ب" نام دارد و یکی از اراذل و اوباش سطح سه محدوده مذکور می باشد که با مدتی پیش با ایجاد درگیری و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومی، اقدام به اخاذی از کسبه کرده است.

وی بیان داشت: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهم که پس از درگیری به آنجا فرار کرده و پنهان شده بود در محدوده مذکور شناسایی شده و ماموران پایگاه هشتم این یگان موفق شدند در عملیاتی ضربتی این متهم را در مخفیگاه خود بازداشت و برای تحقیقات به پلیس امنیت منتقل کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به ایجاد درگیری و نزاع در محدوده های جنوب تهران، زورگیری، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

کد خبر 2563394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha