۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱:۵۱

واهیک طروسیان:

گیتی‌پسند از خطر سقوط رهایی یافت/ داور به ما شوک وارد کرد

گیتی‌پسند از خطر سقوط رهایی یافت/ داور به ما شوک وارد کرد

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان گفت: خوشحال هستم که گیتی‌پسند با کسب تساوی مقابل نساجی مازندران از خطر سقوط از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور رهایی یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، واهیک طروسیان شامگاه دوشنبه پس از تساوی مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه و اتفاقات صورت گرفته در آن اظهار داشت: باید بگویم که این دیدار سخت‌ترین دیدار ما در هفته‌های گذشته به شمار می‌رفت و نساجی در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی افزود: با این حال بازیکنان ما نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و توانستند مقابل تیم با انگیزه نساجی مازندران به تساوی دست پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه دیدار مقابل نساجی از اهمیت بسیاری برای دو تیم برخوردار بود، تصریح کرد: ما در این مسابقه برای فرار از سقوط به پلی‌آف و نساجی برای صعود به لیگ برتر بازی می‌کرد و خوشحال هستم که ما از خطر سقوط رهایی پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گیتی‌پسند با توجه به نتایج به دست آمده در بازی‌های دیگر در لیگ دسته اول ماندگار شد و خوشحال هستیم که این اتفاق صورت گرفت.

طروسیان با بیان اینکه داور مسابقه با اعلام پنالتی به سود نساجی به گیتی‌پسند شوک وارد کرد، اضافه کرد: البته خوشحال هستم که این مسئله در وقت‌های اضافه جبران شد و بازیکنان ما توانستند در وقت‌های اضافه، گل دریافتی را جبران کنند.

کد خبر 2563718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha