۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۰۲

دریابیگی:

کارگران ساختمانی مازندران در شرایط بدی هستند

کارگران ساختمانی مازندران در شرایط بدی هستند

ساری - دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: کارگران ساختمانی در شرایط بد معیشتی زندگی می کنند و در زمینه بیمه نیز با چالش روبرو هستند .

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله دریابیگی دوشنبه شب در دیدار اعضا و تشکل‌های خانه کارگری مازندران اظهار داشت: افتخار خانه کارگر استان این است که پس از ۳۰ سال از انقلاب اسلامی برنامه هفته کارگر را پرشور برگزار می کند.

دریابیگی با بیان این که جامعه کارگری با مشکلات زیادی مواجه است  و حق و حقوق این قشر به درستی پرداخت نمی شود تصریح کرد: بسیج کارگری مازندران یکی از افتخارات استان است.

وی در ادامه با اشاره به آسیب دیدن کارگران در حوادث مختلف کار گفت:کارگران پس از صدمه دیدن از کار اخراج می شوند و پس از آن هیچ حمایتی از سوی کارفرما نمی شوند و قانون حمایتی هم در این زمینه وجود ندارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان این که خصوصی سازی به درستی در مازندران اجرا نشده و در حد حرف و وعده باقی مانده افزود:در بسیاری موارد خصوصی سازی، فقر، فساد، بیکاری و مشکلات معیشتی در پی داشته است.

دبیر کانون بازنشستگان مازندران گفت:کارگران امسال با برگزاری همایش روز کارگر شعار سال مقام معظم رهبری را با همدلی و همزبانی تحقق خواهند بخشید.

وی در ادامه از گردهمایی کارگران استان در تهران و دیدار با رییس جمهور خبر داد و افزود:۴۰۰ کارگر مازندرانی در تهران با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دیدار خواهند داشت.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران همچنین از برگزاری همایش بزرگ کارگران استان در حسینیه عاشقان مهدی ساری خبر داد و گفت: در این گردهمایی از کارگان نمونه استان تجلیل خواهد شد.

وی در بخش پایانی خواستار رسیدگی هر چه بیشتر به جامعه کارگری شد و اعلام کرد: جامعه کارگری و بازنشستگان با حقوق و دستمزدهای پایین آبرومندانه زندگی می کنند.

کد خبر 2563741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha