۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷

یونسی:

رونق اقتصادی در گرو کار و تلاش کارگران است

رونق اقتصادی در گرو کار و تلاش کارگران است

بهشهر- معاون سياسی امنيتی استاندار مازندران گفت: رونق اقتصادی در گرو فعاليت، کار و تلاش کارگران است و کارگران رونق بخش فعاليتهای مختلف اقتصادی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا يونسي پیش از ظهر سه شنبه در نشست با جامعه کارگری شرق استان مازندران افزود: کلمه کارگر همواره با تلاش، رنج، کوشش، سختی و درد است و اين مسئله در مازندران و ديار ما نيزهمچون سراسر کشور وجود دارد.

وی اظهار داشت: تامين نيازهای اساسی جامعه و رونق کسب و کار و مسائل اقتصادی جامعه در گرو تلاش اين کارگران زحمت کش است که بايد قدردان تلاشهاي آنان باشيم.

يونسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان اين عرصه مقدس کار و تلاش، و خانواده های محترمشان تبريک گفت و يادآور شد: آنچه امروز در رونق اقتصادی کشور شاهد هستيم در گرو تلاش کارگران و همکاری و همراهي خانواده هايشان است.

معاون سياسی امنيتی استاندار مازندران ادامه داد: اختصاص روزکارگر در يک روز معين براي اين قشر شريف و زحمتکش و پاک، قدردانی از زحمات بی شائبه شان در سازندگی و اقتصاد کشور است.

وی در ادامه با اشاره به توسعه جامعه در زمينه های مختلف گفت: تصميم گيری های دولت در حوزه های مختلف داخل و خارج از کشور، بهبود شاخص هاي کلان اقتصادی، تثبيت نرخ پول ملی و قبال ارزشهای خارجی، مهارتورم و ... از مسائل قابل توجهی بوده که در مقايسه با سالهاي ۹۰، ۹۲ و ۹۲ ايجاد شده است که بايد همه ما کمک کار دولت در بخش های مختلف باشيم.

عضو تشکیلات خانه کارگر استان مازندران نيز در اين مراسم با بيان اينکه اتفاقات خوبی در دولت تدبير و اميد براي کارگران افتاد اظهار داشت: رفع مشکلات چندين ساله نساجی مازندران و پرداخت مطالبات آنان از مسائل مهمی بود که در اين دولت اتفاق افتاد و کارگران نساجی بعد از سالها، امسال، عيد نوروز را برگزار کردند.

فرامرز درخشنده گفت: مشکلات و معضلات چيت سازی بهشهر رفع شد که جاي بسی اميدواري است اما احيای کارخانه چيت سازی بهشهر از مطالباتی است که اميدواريم به زودی جامعه عمل پوشانده و ما دوباره شاهد احيای اين کارخانه بزرگ اقتصادی در بهشهر باشيم.

وی افزود: عدم امنيت شغلی، معضلات و ناهنجاری های اجتماعي، فروپاشی خانواده به دليل عدم امنيت شغلی و ... از مسائلي است که جامعه کارگری ما از آن رنج می برد و اميدواريم مسئولان بيش از گذشته به اين امر توجه کنند.

ناظری، مسئول خانه کارگر شرق مازندران نيز با تبريک روز کارگر و هفته گراميداشت کارگر گفت: کارگر در چرخه صنعت نقش مهم و ارزنده ای دارد که بايد مورد حمايت قرار گرفته و امنيت شغلی او که مهمترين مسئله است رعايت شود تا با حمايت از کارگر، شاهد رونق اقتصادی، حمايت از توليد ملی و رشد اقتصادي در جامعه باشيم.

کد خبر 2564031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha