۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۲۵

محمدی:

طرح هجرت موجب افزایش کارآمدی نظام می شود

طرح هجرت موجب افزایش کارآمدی نظام می شود

قزوین- نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح هجرت موجب افزایش کارآمدی نظام و جلب اعتماد عمومی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد عالی طرح هجرت استان که با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر در استانداری برگزار شد اظهارداشت: امروز بسیجیان به عنوان نیروهای مخلص تواسنته اند در عرصه های مختلف توانمندی خود را عرضه کنند و طرح هجرت در بخش عمران و سازندگی نیز موفق بوده است.

محمدی تصریح کرد: پاک ترین فرزندان کشور در عرصه بسیج سازندگی هم وارد شده اند و با روحیه جهادی برای رفع محرومیت و فقرزدایی تلاش می کنند تا طرح های عمرانی مورد نیاز مناطق دورافتاده چهره این مناطق را متحول کند.

قدرت نرم نیازمند پایگاه اجتماعی است

وی گفت: در عصر کنونی دیگر اقتدار سیاسی و نظامی نمی تواند تعیین کننده در اقتدار کشورها باشد بلکه قدرت نرم با اتکا به پایگاه های اجتماعی بسیار نقش آفرین است که بسیج سازندگی با حضور خود در روستاها در این زمینه نیز تاثیرگذار است.

قزوین

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدون شک طرح هجرت از کارهای خوبی است که به افزایش اقتدار نظام کمک کرده و با کاهش فقر در جامعه موجب اعتماد بیشتر مردم به انقلاب شده که ارزشمند است.

محمدی یادآورشد: بسیج سازندگی الگوی موفقی از یک کار گروهی در مناطق محروم است که توانسته در عمران و سازندگی روستاها بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده باشد که با حمایت از آن باید زمینه تداوم و توسعه طرح های عمرانی آن بخوبی فراهم شود.

کد خبر 2567064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha