۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۲۷

موسوی‌نژاد:

تامین ۴ آمبولانس مجهزبرای دشتستان/طرح مجلس برای رفع مشکلات معلمان

تامین ۴ آمبولانس مجهزبرای دشتستان/طرح مجلس برای رفع مشکلات معلمان

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار آمبولانس مجهز برای دشتستان تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر یکشنبه در جمع مردم دشتستان اظهار داشت: تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را به منظور رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم در شهرستان دشتستان داشته ایم و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در توسعه بخش سلامت شهرستان دشتستان بوده است که در زمینه تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان، فعالیت بیمارستان ۱۷ شهریور، توسعه خانه‌های بهداشت و همچنین تجهیز و توسعه درمانگاه‌ها و دیگر مراکز درمانی شهرستان پیگیری و تلاش زیادی داشته‌ایم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به منظور توسعه خدمات اورژانسی در شهرستان دشتستان نیز تلاش داریم و چهار دستگاه آمبولانس در شهرستان تامین خواهد شد و به ارائه خدمات می‌پردازد.

رفع مشکلات معلمان با طرح جدید مجلس

وی تصریح کرد: بسیاری از محلات شهرها و همچنین روستاهای شهرستان دشتستان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و تلاش ما شناسایی محرومیت‌های این مناطق و رفع این محرومیت‌ها است.

حجت‌الاسلام موسوی نژاد در ادامه ضمن تبریک به مناسبت روز معلم، افزود: رفع مشکلات فرهنگیان همواره یکی از دغدغه‌های ما بوده است و امسال با حمایت مجلس شاهد افزایش اعتبارات آموزش و پرورش بودیم و امیدواریم شاهد رفع مشکلات این بخش باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: ۱۴۰ نماینده مجلس طرح دو فوریتی تخصیص یک درصد از مالیات ارزش افزوده به فرهنیگان را امضا کرده‌اند که می‌تواند نقش مهمی در کاهش مشکلات فرهنگیان داشته باشد.

کد خبر 2567214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha