۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۱۴

بحران مخاطب در سینما بررسی می شود

بحران مخاطب در سینما بررسی می شود

نهمین جلسه از نشست‌های «نسبت سینمای ایران و منافع ملی» با بررسی «بحران مخاطب در سینما» با بحث و گفتگو میان علیرضا داودنژاد، علیرضا رئیسیان و ناصر هاشم‌زاده در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین جلسه از نشست‌های «نسبت سینمای ایران و منافع ملی» با بررسی «بحران مخاطب در سینما» با بحث و گفتگو میان علیرضا داودنژاد، علیرضا رئیسیان و ناصر هاشم‌زاده در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در سالن امیر حسین فردی در حوزه هنری برگزار می شود.

مرکز مستند سوره حوزه هنری از مدت‌ها قبل اقدام به برگزاری سلسله نشست‌هایی باعنوان «نسبت سینمای ایران و منافع ملی» با حضور نمایندگان طیف‌های مختلف فکری به منظور بحث درباره مسایل روز سینمای مستند و داستانی کرده است.

تاکنون هشت جلسه از این سلسله نشست‌ها با محوریت بررسی و آسیب‌شناسی سینمای اجتماعی ایران برگزار شده است و در آخرین جلسه نیز که با موضوع «بازنمایی تحولات اجتماعی در سینمای ایران» برگزار شد بهروز افخمی و فرزاد موتمن به بحث و گفت‌و‌گو پرداختند.

در همین ارتباط در نهمین جلسه از این سلسله نشست‌ها نیز علیرضا داودنژاد و علیرضا رئیسیان از کارگردانان سینما و ناصر هاشم‌زاده، فیلمنامه‌نویس و منتقد سینما پیرامون وضعیت سینمای اجتماعی در ایران و سینمای اجتماعی مطلوب به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

این نشست روز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن امیرحسین فردی در محل حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 2567895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha