۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۴۶

مهرداد فرید در گفتگو با مهر:

درهای رسانه ملی برای گفتگو بسته است/ بی‌توجهی به آنونس فیلم‌ها

درهای رسانه ملی برای گفتگو بسته است/ بی‌توجهی به آنونس فیلم‌ها

نایب رییس انجمن صنفی تهیه کنندگان -کارگردانان سینمای ایران به رفتار تلویزیون در قبال پخش آنونس فیلم‌های روی پرده انتقاد کرد.

مهرداد فرید نایب رییس انجمن صنفی تهیه کنندگان -کارگردانان سینمای ایران درباره مساله پخش آنونس فیلم‌های روز سینما از رسانه ملی به خبرنگار مهر گفت: در آخرین جلسه ای که با حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی داشتیم قرار بر این شد تا پخش تیزر فیلم های روز سینما از رسانه ملی توسط وی پیگیری شود. البته آنطور که می‌دانیم حجت الله ایوبی و دیگر دوستان در سازمان سینمایی پیگیر هستند ولی در نهایت با درهای بسته رسانه ملی مواجه می‌شوند و این رسانه علاقه چندانی به همکاری با سینماگران برای پخش عادلانه و مستمر آنونس‌ فیلم‌هایشان ندارد.

وی افزود: همچنین ایوبی در همان جلسه عنوان کرده بود که از زمان عهده‌دار شدن مسئولیتش حل این موضوع را در دستور کار قرار داده اما رسانه ملی همکاری های لازم را نمی کند.

نایب رییس انجمن صنفی تهیه کنندگان -کارگردانان سینمای ایران تاکید کرد: هنگام صدور پروانه نمایش فیلم‌ها، بند عدم نمایش تبلیغات فیلم از شبکه های ماهواره ای قید شده است که در آن جلسه خواستار حذف این بند شدیم چراکه معتقدیم رسانه ملی همکاری های لازم برای معرفی محصولات سینمای ایران را نمی‌کند.

کارگردان فیلم «بی تابی بیتا» با اشاره به اینکه تولیدات سینما مانند هر کالای دیگر نیاز به تبلیغ دارد، بیان کرد: تلویزیون بهترین امکان برای تبلیغ سینمای ایران است ولی متاسفانه رسانه ملی رفتار نامهربانی در پخش آنونس فیلم های سینمایی دارد. اگر رسانه ملی دست از نامهربانی بردارد ترجیح می دهیم که آثار سینمای ایران از رسانه خودمان تبلیغ شوند نه شبکه‌های ماهواره‌ای.

وی در پایان گفت: راه های تبلیغ آثار سینمایی در رسانه ملی بر سینماگران بسته است و در نهایت باید چاره ای برای این نامهربانی اندیشید. ضمن اینکه بازگشت سرمایه از ضروریات حیات سینمای ایران است که یکی از راه های موثر در جهت جذب مخاطب و بازگشت سرمایه، تبلیغ برای فیلم های سینمایی در حال اکران است.  

کد خبر 2573105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha