۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۶:۰۲

ملی‌پوشان پس از ۱۵ ساعت به کورتان رسیدند؛

تمرینات بدنسازی در دستور کار بازیکنان تیم ملی والیبال ایران

تمرینات بدنسازی در دستور کار بازیکنان تیم ملی والیبال ایران

ملی‌پوشان والیبال کشورمان که برای تشکیل اردوی تدارکاتی عازم فنلاند شده‌اند بعد از سفری ۱۵ ساعته به این کشور رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال کشورمان به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی و سه دیدار دوستانه ساعت ۵ بامداد روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد استانبول ترک کرد و پس از توقف یک ساعته در فرودگاه، عازم هلسینکی فنلاند شدند.

کاروان والیبال ایران بعد از ورود به هلسینکی مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در فنلاند و جمعی از ایرانیان مقیم این کشور قرار گرفتند و سپس با اتوبوس عازم کورتان محل برگزاری کمپ تمرینی و برگزاری یک دیدار دوستانه خود با تیم ملی فنلاند شدند. شهر کورتان در فاصله ۳۶۰ کیلومتری فرودگاه قرار دارد که کاروان والیبال کشورمان با اتوبوس به این شهر عزیمت کردند تا تمرینات خود را در این شهر برگزار کنند.

بوبان و دستیارانش به محض ورود به محل استقرار تیم در شهر کورتان به سالن وزنه رفتند و از امکانات این کمپ تمرینی مجهز بازدید کردند که صبح امروز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ملی‌پوشان در دو گروه زیر نظر کادر فنی به کار با وزنه پرداخته‌اند و عصر امروز نیز در سالن مسابقه نخستین تمرین توپی خود را برگزار خواهند کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده مردان والیبال کشورمان در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه دو نوبت در روز تمرین خواهند کرد و روز پنجشنبه در اولین دیدار دوستانه مقابل فنلاند صف آرایی می‌کنند و سپس راهی شهر لپاویرتا می‌شوند و دو مسابقه دوستانه دیگر خود را با تیم ملی فنلاند در این شهر برگزار خواهند کرد.

تیم ملی فنلاند هم اکنون در رتبه هفدهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد که در آخرین رده‌بندی پیشرفت چشم‌گیری داشت و توانست ۹ پله صعود کند. این در حالی است که در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال تیم ایران در جایگاه دهم قرار دارد.

فنلاند که به کشور هزار دریاچه معروف هست، حدود ۵ میلیون نفر جمعیت دارد که تیم ملی کشورمان برای برگزاری اردوی تدارکاتی و سه دیدار دوستانه به این کشور سفر کرده است.

کد خبر 2577984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha