۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳

معرفی دویستمین خبرنگار افتخاری «یک برش زندگی» در اصفهان

معرفی دویستمین خبرنگار افتخاری «یک برش زندگی» در اصفهان

ششمین همایش خبرنگاران افتخاری برنامه «یک برش زندگی» ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت با حضور ۱۰۰ شهروند خبرنگار در اصفهان برگزار می‌شود.

محمود فلاح پرویزی تهیه‌کننده «یک برش زندگی» در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: در این همایش که به منظور تقویت شهروند خبرنگار و شهروند دیجیتال برگزار می‌شود، خبرنگاران افتخاری «یک برش زندگی» در کارگاه‌های آموزشی اصول خبرنگاری، گزارشگری و تدوینگری شرکت خواهند کرد.

وی افزود: معرفی دویستمین خبرنگار افتخاری «یک برش زندگی» و بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی نصف جهان و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر بخش‌های این همایش خواهد بود.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: «یک برش زندگی» با مشارکت مستقیم مردم تولید می‌شود و طی آن طیف وسیعی از شهروندان از شمال تا جنوب و از شرق تا غربی‌ترین نقاط ایران با ارسال عکس و فیلم، فرهنگ و سنن و آداب و رسوم اصیل شهر و روستای خود را  از طریق این برنامه معرفی می‌کنند.

فلاح پرویزی یادآور شد: امروزه با پیشرفت فناوری و دسترسی آسان مردم به تلفن همراه و دوربین‌های دیجیتالی، پدیده شهروند خبرنگاری به طرز چشمگیری افزایش یافته و ما قصد داریم از این ظرفیت مهم در تولید محتوای برنامه‌های رسانه ملی استفاده کنیم.

به گفته فلاح پرویزی، «یک برش زندگی» ۲ تا ۷ خرداد نیز به پوشش تصویری ششمین همایش سراسری شهروند خبرنگار این برنامه می‌پردازد.

کد خبر 2580153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha