۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹

گل محمدی:

1000 کردستانی تسهیلات صندوق کارآفرینی دریافت کردند

1000 کردستانی تسهیلات صندوق کارآفرینی دریافت کردند

سنندج- مدیر صندوق کارآفرینی و امید کردستان عنوان کرد: بیش از 1000 نفر در کردستان سال گذشته تسهیلات صندوق کارآفرینی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، صلاح گل محمدی ظهر امروز پنج شنبه در نشستی با خبرنگاران استان در سنندج به دلایل تغییر نام صندوق امام رضا(ع) به کارآفرینی امید اشاره کرد وگفت: برای اعطای مجوز از سوی بانک مرکزی به صندوق مهر امام رضا(ع) و با توجه به اینکه طبق قانون صندوق های قرض الحسنه نباید نام ائمه را داشته باشند، عنوان صندوق به کارآفرینی امید تغییر پیدا کرد.

وی به تغییر  رویکرد و سیاست صندوق کارآفرینی در سال گذشته  اشاره و عنوان کرد: قبل از سال 93، تسهیلات این صندوق به صورت انفرادی به متقاضیان پرداخت می شد ولی از سال گذشته و با تغییر رویکرد این صندوق تسهیلات به صورت زنجیره ای، تعاونی و پشتیبانی به متقاضیان پرداخت می شود.

وی از پرداخت 289 میلیارد و 853 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان اشتغال در کردستان خبرداد و اظهارداشت: این میزان تسهیلات به یک هزار و 399 نفر در استان برای ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان ادامه داد: با اعطای میزان تسهیلات مذکور در طول سال گذشته برای بیش از 2 هزار نفر در کردستان شغل ایجاد شده است.

گل محمدی اظهارداشت: بعد از پرداخت تسهیلات به متقاضیان در حوزه اشتغال بر روند کار آنها هم نظارت می کنیم.

وی عنوان کرد: در سال جاری هم برای راه اندازی مجتمع های گاوداری دارای واحدهای 10 تا 15 راسی ، ایجاد سردخانه  در روستاها  تا ظرفیت 50 تُن  هم چنین از شرکت های دانش بنیان با پرداخت تسهیلات حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر موارد مذکور در تمامی زمینه ها از افرادی که ایده و طرح دارای توجیه اقتصادی داشته باشند، حمایت خواهیم کرد.

 

کد خبر 2580725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha