۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۲:۱۶

حسین فرکی پس از قهرمانی سپاهان:

همه وجودم لبریز از خوشحالی است/ این قهرمانی تقدیم به مردم اصفهان

همه وجودم لبریز از خوشحالی است/ این قهرمانی تقدیم به مردم اصفهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از قهرمانی این تیم در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: این قهرمانی را به مردم، هواداران و زحمتکشان فولاد مبارکه تقدیم می کنم و از این بابت بسیار خوشحالم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی پس از قهرمانی تیمش در لیگ چهاردهم گفت: این پیروزی و قهرمانی را به همه مردم اصفهان تبریک می‌گویم و آن را به پرسنل زحمتکش فولاد مبارکه و هواداران سپاهان تقدیم می کنم.

وی افزود: لطفا خدا دوباره شامل حال ما شد و توانستیم با همت بازیکنان و تلاشی که انجام دادند دوباره جام قهرمانی را به اصفهان بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که از این قهرمانی چه حسی دارید گفت: نمی شود این شادی را با زبان بیان کرد. همه وجودم لبریز از خوشحالی است و می‌دانم که مردم هم همین شرایط را دارند. بازیکنان ما برای اینکه به قهرمانی برسند تلاش و اعتقاداتشان را در اولویت قرار دادند و خدا را شکر به قهرمانی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که تصور می کردید تراکتورسازی بازی برده ۳ بر یک را با تساوی عوض کند گفت: خیر، وقتی از روی نیمکت پرسیدم و متوجه شدم نتیجه به سود تراکتورسازی است تمرکزمان را روی کار خودمان گذاشتیم تا دوم شویم.

حسین فرکی ادامه داد: وقتی خبر دادند که بازی تراکتورسازی و نفت به تساوی رسیده است بسیار خوشحال شدیم و بازیکنان هم در پوست خود نمی‌گنجیدند و شادی بسیاری را انجام دادند.

کد خبر 2581581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha