۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۷:۵۷

باقرنیا خطاب به مسئولان:

مشکلات هیئت ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی شنیده شود

مشکلات هیئت ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی شنیده شود

بجنورد - رییس هیئت ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی از مسئولان این استان خواست تا مشکلات هیئت ورزشی ناشنوایان را شنیده و برای رفع آن چاره اندیشی کنند.

پوران باقرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هیئت ورزشی ناشنوایان خراسان شمالی شاید تنها هیئتی است که مکانی برای استقرار ندارد و این امر موجب شده تا نیازها و مشکلات ورزش ناشنوان استان کمتر شنیده شود.

وی با بیان اینکه تمامی رشته های  ورزشی فعال ناشنوایان زیر مجموعه این هیات ورزشی است، اظهار داشت: به همین دلیل ضرورت دارد تا مسئولان ورزش استان مشکلات این هیئت را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

باقرنیا در ادامه با اشاره به كمبود بودجه هیات ورزشی ناشنوایان استان گفت: آخرین بودجه ای كه در پایان سال گذشته به هیات ورزشی ناشنوایان پرداخت شده، مبلغ پنج میلیون ریال بوده است.

وی افزود: این در حالی است كه این هیات تنها برای اعزام اعضای تیم های فوتسال، جودو، دو میدانی تیم پسران و تنیس روی میز تیم دختران این هیئت به اولین مسابقات المپیاد ورزشی ناشنوایان به مشهد مقدس، مبلغ ۲۵ میلیون ریال هزینه کرده است.

باقرنیا نداشتن قدرت مالی برای پرداخت هزینه سالن ورزشی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: متاسفانه در اختیار قرار دادن سالن ورزشی برای ورزشكاران ناشنوا نیازمند پرداخت هزینه است که این هیئت توانایی پرداخت این هزینه را ندارد.

وی اظهار امیدواری کرد که مسئولان ورزشی، ناشنوایان ورزشکار این استان را دریابند و برای رفع مشکلات آنها چاره اندیشی کنند.

به گفته باقر نیا، هیات ورزشی ناشنوایان استان از سال ۸۵ در خراسان شمالی راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پوران باقرنیا فروردین ماه امسال از سوی دکتر علیمرادی به عنوان سرپرست هیأت ورزش های ناشنوایان استان خراسان شمالی منصوب شده است.

کد خبر 2582029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha