۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸

ثابت قدم وحید:

اعضای هیئت ارزیابی و انتخاب متون جشنواره سراسری رضوی مشخص شدند

اعضای هیئت ارزیابی و انتخاب متون جشنواره سراسری رضوی مشخص شدند

بجنورد- دبیر دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از انتخاب و معرفی اعضای هیئت ارزیابی و انتخاب متون این جشنواره خبر داد.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعلام اسامی هیئت ارزیابی و انتخاب متون دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی که همزمان با دهه کرامت امسال به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود، اظهار کرد: نادربرهانی مرند، افشین خورشید باختری و نصرالله قادری به عنوان هیئت ارزیابی و انتخاب متون این جشنواره معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: اعضای هیئت ارزیابی انتخاب متون دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از بیست و نهم اردیبهشت ماه ارزیابی متون رسیده به دبیرخانه این جشنواره را آغاز کرده اند.

ثابت قدم وحید با اشاره به این که در مجموع ۱۲۰ متن نمایشی از استان های مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، اظهار داشت: در این جشنواره اثر نمایشی مشترک هنرمندان خراسان شمالی با کشور تاجیکستان و همچنین اثر نمایشی مشترک بین هنرمندان این استان و چند استان دیگر کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی، پنج متن برگزیده ادوار گذشته این جشنواره نیز از سوی هیئت ارزیابی متون انتخاب شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار داده می شود تا نسبت به بازتولید این آثار اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شناخت اندیشه ها و زندگانی امام رضا(ع) و مضامین عالی فرهنگ رضوی، تأثیر اندیشه و آثار امام رضا(ع) در زندگی فردی و اجتماعی، شناساندن کرامت و تأثیرات رفتاری امام رضا(ع) در زندگی انسان، تبیین ابعاد علمی و اجتماعی شخصیت و سیره امام رضا(ع)، سیره عملی سبک زندگی رضوی، توجه به ظرفیت فرهنگ ها و اعتقادات بومی با محوریت فرهنگ رضوی(آداب و رسوم و آیین ها) و ... موضوعات دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی هستند.

وی افزود: دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از بیست و پنجم الی بیست و نهم مرداد ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار می شود.

کد خبر 2586231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha