۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۵:۰۹

دو خبر از موسیقی

سه گروه پاپ به شهرستان‌ها می‌روند/ «از عشق» مجوز گرفت

سه گروه پاپ به شهرستان‌ها می‌روند/ «از عشق» مجوز گرفت

صدور مجوز تازه ترین آلبوم موسیقی حمید عسکری و اجازه اجرای سه گروه پاپ در شهرستان‌ها از جمله اخبار امروز موسیقی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید عسکری ضمن اعلام اینکه این اثر چهار خرداد ماه در سراسر کشور انتشار خواهد یافت، افزود: آلبوم «از عشق» نتیجه ۱۰ سال فعالیت من در عرصه موسیقی پاپ است.

وی ضمن بیان اینکه موسیقی پاپ کشور به شدت دچار تکرار شده است، بیان کرد: در این آلبوم سعی کردم نسبت به آلبوم های قبلی فضای جدید و متنوع تری داشته باشم وتکرار در آن اتفاق نیفتد. در کل از این آلبوم راضی هستم.

عسکری افزود: در این آلبوم از کار ترانه سراهای حرفه ای استفاده شده همچنین ملودی های آن جدید است و افراد مختلف آهنگسازی و تنظیم آن را انجام داده اند.

این خواننده درباره نامگذاری آلبوم گفت: شعار دوره یازدهم ریاست جمهوری تدبیر و امید است من هم می خواستم اسمی انتخاب کنم که انرژی مثبت به مردم بدهد.

وی درباره نحوه برگزاری کنسرت ها بیان کرد: ۲۳ مرداد در تهران کنسرت دارم و بعد از عید فطر اولین کنسرت تور شهرستان ها در شیراز و سپس در اصفهان برگزار خواهد شد.

این آلبوم صوتی در۱۲ قطعه به آهنگسازي حمید عسکری، مهدی دارابی، حسین قربانپور و حمید فریزند تهیه شده است. تنظیم آن را پوریا حیدری، جهان مسعودی، شهاب اکبری و کوشان حداد با اشعاری از کاظم موسوی، علی بحرینی، حمید فریزند، حمید عسکری، امیر بذرافشان، امیر بامشاد،کاظم موسوی، علی ایلیا، علی عباسی و حمید فریزند عرضه شده است.

مجوز انتشار این اثر برای  شرکت فرهنگی -هنری آوا نوای سل فا، صادرشده است.

۳ اجرای صحنه ای مجوز گرفتند

واحد نظارت و ارزشيابي دفترموسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز ۳ اجراي صحنه اي موسیقی در  شهرستان ها را صادر كرد.

واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی پاپ «شوک» به سرپرستی و خوانندگی فرزاد فرزین  را صادرکرد. این اجرا در روز۸ خرداد ماه در دو سانس، یکی ساعت ۱۸ و دیگری ۲۱:۳۰ در سالن مجتمع فرهنگی امام خمینی سنندج با اجرای ۱۹ قطعه همچون همیشگی، هموطن، سوپراستار و تو نزدیکی برگزار خواهد شد.

همچنین گروه موسيقي پاپ فریدون آسرایی به سرپرستي  وخوانندگی فریدون آسرایی مجوزاجرای صحنه ای برای روز ۸خرداد ماه در دو سانس یکی ساعت ۱۸و دیگری ساعت ۲۱ در سالن گلستان شفت از استان گیلان رادریافت کرد.

این گروه با اجرای ۲۰ قطعه همچون خاطرات گمشده، کشف تو، رویا و افسون روی صحنه می رود.

گروه موسیقی پاپ محسن یگانه به سرپرستی و خوانندگی محسن یگانه مجوز اجرای صحنه ای برای روز ۸ خرداد ماه را در تالار شهید آوینی بندرعباس، در دوسانس ۱۸ و دیگری ۲۱را دریافت کرد. این گروه موسیقی  با اجرای ۳۰ قطعه همچون همسفر، بی گناه، دوراهی و نمیشه روی صحنه خواهد رفت.

مجوز امتياز اجراي صحنه اي گروه شوک برای شرکت فرهنگی -هنری نغمه هزار دستان کرد، گروه موسیقی فریدون آسرایی براي شرکت فرهنگی –هنری ندای چنگ و گروه محسن یگانه برای شرکت فرهنگی – هنری هنرمندان خاک جنوب صادر شده است.

کد خبر 2586418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha