۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۳۳

شریعتمداری:

« یمن» قتلگاه آل سعود است/ توافق بد هسته ای خطرناک است

« یمن» قتلگاه آل سعود است/ توافق بد هسته ای خطرناک است

ساری - مدیر مسئول روزنامه کیهان با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن گفت: یمن قتلگاه آل سعود است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریعتمداری ظهر پنج شنبه در بیستمین همایش استانی فرصت ها و چالش های گفتمان انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ساری، جنایات آل سعود در حق مردم مظلوم و ستمدیده یمن را محکوم کرد و با اشاره به اینکه اسلام ناب همواره ظلم ستیز است، اظهارداشت: اسلام ناب موجودیت دشمنان را به خطر انداخته زیرا هویت استکبار، سلطه گری و غارتگری در جهان است.

وی با بیان اینکه توافق هسته ای محال است، افزود: نگاه تیم مذاکره کننده به میز مذاکره و افکار آنها به کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران یعنی یمن، عراق، لبنان، فلسطین و...است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه مشکل دشمن با ایران مشکل هسته ای نیست، اذعان داشت: چرا که چالش هسته ای فقط تابلوی هسته ای را دارد ولی ماهیت و موضوع آن هسته ای نبوده بلکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن نگران تولید بمب هسته ای نیست، تصریح کرد: بالاترین دستاورد مذاکرات هسته ای برای ایران این بوده که آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست.

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده ایران اعتقاد بر این داشته از طریق مذاکره با آمریکا مشکلات ایران برطرف می شود اما برخی نمی گذارند، اظهارداشت: من خوش بین نیستم چرا که مسئله دشمن مسئله هسته ای نیست.

شریعتمداری با بیان اینکه هدف دشمن از مذاکرات و نتیجه آن تحقیر ملت ایران است، گفت: دشمن مذاکره را برای حل مسائل نیاز ندارد بلکه مذاکره را فقط برای مذاکره می خواهند.

وی بیان کرد: توافق بد برای ایران خطرناک است چرا که دشمن در پی هدف گرفتن موجودیت ایران است.

شریعتمداری با بیان اینکه باید حریف را ارزیابی کنیم، افزود: کشور امروز با جنگ تابلویی مواجه است و مبادا در یک فرمول خطرناک دشمن، عداوت را به رقابت و شراکت بکشانید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه امروزه شرایط کشور بسیار خطیر است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل و با پایداری مردم به کرسی حاکمیت نشست.  

کد خبر 2586977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha